חידושים בהרגלי הצריכה בתערוכת ישראפוד 2006

וודקה חדשה מלטביה, רטבים פיקנטיים מדבש, סכינים צבעוניות קרמבו בטעם ריבת חלב, קולפן חכם, ועוד בתערוכת ישראפוד 2006 שתציג את החידושים האחרונים בתחום המזון, המשקאות ותעשיית האירוח בישראל

קבוצת שטיר פותחת את שבוע המזון ותעשיית האירוח בישראל שיתקיים בין התאריכים 4-6 בדצמבר בגני התערוכה בת"א.
בתערוכה הבינלאומית ה-23 למזון ומשקה ישתתפו 250 מציגים המייצגים כ- 1,500 מותגים שונים מהארץ ומחו"ל, וכן שגרירויות זרות (איטליה,פולין) המייצגות נציגים רבים מחו"ל. לתערוכה צפויים להגיע כ- 25 אלף מבקרים.

תערוכת ישראפוד מביאה לקדמת הבמה את החברות שמאחורי המספרים ואת החידושים האחרונים בתחומים שונים: אוכל, משקה, כלי הגשה, אמצעי אריזה, ציוד שינוע ולוגיסטיקה לענף, מערכות מיחשוב לבתי עסק ועוד.

רטבים מדבש
משק דבורים לין יציג בתערוכה סדרת רטבים על טהרת הדבש, שלושה טעמים מסקרנים בסדרה: הודי לוהט, דרום אמריקאי חריף, ים תיכון מעודן. הסדרה המקורית זכתה לפני מספר שבועות במקום ראשון בקטגוריית המוצר חדש בתחרות כושרפסט שהתקיימה בניו-יורק.

וודקה ליטוונית
בתערוכה תיערך הצגה חגיגית של הוודקה הליטוונית
"Original Lithuanian Vodka" שמיוצרת ע"י חברת המשקאות הוותיקה STUMBRAS. הוודקה הלטיוונית מגיעה לישראל במסגרת מסע השקה עולמי שעורכת החברה בהשקעה של כ- 3 מיליון יורו, בו משתתפות 8 מדינות, ביניהן ארה"ב, אוסטרליה, וקנדה. בשנת 2005 ליטווניאן וודקה הייתה הנצרכת ביותר בקרב המדינות הבלטיות וזכתה לשלל פרסים בתחרויות אירופאיות ועולמיות.

יקבי תשבי
יקבי תשבי יחנכו 3 יינות חדשים וכן קו מוצרי גורמה חדש הכולל: ריבות, שמן זית, דבש טהור, וטחינה אורגאנית. המוצרים מבוססים על מתכוני סבתא, מוצרים בריאים ללא חומרים משמרים ובעלי ערך תזונתי.

חברת תבליני טעם וריח
שפועלת משנת 1958 והינה החברה הותיקה והמובילה בישראל בייצור והפצת תבלינים, עשבי תיבול, תערובות תבלינים,
וכו, מציגה את קרנבל טעמים, סדרה של 4 תערובות תבלינים: בשר, דג, עוף, ממרחים וסלטים. החדשנות בתערובת היא הגריסה העבה השומרת של התבלינים ששומרת על הארומה והטעם של התבלינים ונותנת מראה ססגוני למוצר הסופי.התבלינים ארוזים בשקית עומדת עם סגר לפתיחה רב פעמי (זיפר) השומר על טריות התבלין. כל המוצרים מורכבים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.החברה תשיק גם את "סודות האורז"-תיבול לאורז בטעמים: הודי, בלקני ומקסיקני.

קבוצת יבנה
תחנוך בתערוכה מוצר חדש, ירקות מעורבים כבושים בחומץ באריזת צנצנת זכוכית של 490 גרם. המוצר כולל מגוון של ירקות המעורבים יחד, ביניהם מלפפונים, עגבניות ירוקות, מלפפונים מסוג קורנישון, כרוב, גזר, פלפל אדום מתוק , פלפל קפיה ושום – כולם כבושים בחומץ וחריפותם עדינה.

המותג Squeeze
יציג טעמים ייחודיים כגון שילובים של תמר-בננה, תפוז-גזר, תפוח-אגס-קיווי פסיפלורה ועוד. החברה שוקדת בימים אלו על הוצאת טעמים חדשים ומפתיעים. המיץ הסחוט מיוצר במסחטת פרי ניב במושב דבורה, ומשווק על ידי סקוויז שיווק ברחבי הארץ.

גלידת פלדמן
גלידה וקצפת במוצר אחד. המוצר הינו גלידת שמנת משובחת בטעם וניל צרפתי ולאחר הפשרה או שהייה במקרר תהפוך הגלידה לקצפת מתוקה ויציבה לקישוט ולאכילה. חברת גלידות פלדמן מפנקת אותנו החורף עם מנבו (קרמבו) חדש בטעם ריבת חלב. המנבו מורכב מביסקוויט פריך, קציפת חלבון ביצים מסוכרת וציפוי בטעם שוקולד.

החברה המאוחדת להפצה ולמסחר
העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון בינלאומיים סדרת הקונפיטורות המשובחת מתוצרת HERO שווייץ שנחשבת לאחת מיצרניות הקונפיטורות הידועות בעולם, אשר בעצם ימים אלו החל מחדש ייבואה לארץ.

בתערוכה יוצגו מיטב הכלים לאירוח איכותי:
Maison dart, הנציגות הישראלית והבלעדית לרשת הבינלאומית Maison dart המתמחה בכלי הגשה ואירוח אומנותיים בעיצוב חדשני ויוצא דופן תציג כלים בעיצוב האדריכל הנודע SUN. הכלים מעוצבים בטכניקות מסורתיות של עבודת יד המשלבות טכנולוגיות חדשניות המאפשרות שמירה על ברק הכלים ואיכותם לאורך זמן רב.

סכינים צבעוניות – חברת דב לובלינסקי ובנו, יבואנית ומשווקת של סכינים מקצועיים, אביזרי קישוט, כלי חיתוך כלי השחזה, ועוד, מציגה סכינים עליזות של חברת KAI היפנית. במקום השחור-מתכת הקלאסי, הקת והלהב צבועים בגוונים זוהרים. הידית עשויה מחומר פלסטי שקוף ע ם עיטורים נאיביים ואילו הלהב עשוי מפלדת אל-חלד ומצופה בחומר דמוי טפלון המונע הידבקות המזון.

חברת רמטופ תציג מקררי יין מהודרים בגימור עץ אמיתי בגדלים שונים עם בקר טמפרטורה דיגיטאלי המאפשר קביעת טמפרטורה שונה לכול מדף.

"אדמה – סטודיו לקרמיקה" מציגה את מבחר מוצריה כשהשנה יחשפו שורת מוצרים חדשים, פרי פיתוח עצמי: סט צלחות למנות עיקריות וראשונות עשוי מחמר שחור (!), כלי הגשה כגון קעריות וקערות מחמר שחור ובמגוון צבעים מרהיב וחדשני, כלי למלח אוקיינוס, צלחות מרובעות ומשולשות ועוד.

חברת איזידריי המשווקת מכשירים חשמליים ליבוש פירות, ירקות, עשבי תיבול, בשר ודגים תציג קולפן חכם. קולפן ידני עשוי מיציקת אלומיניום ונירוסטה עם בסיס גומי הנצמד בוואקום לכל משטח עבודה. הקולפן מאפשר לקלוף, לפרוס ולהוציא את ליבת הפרי בו זמנית.

שינויים בסביבת הקנייה:
כאשר מדובר על קניות בסופר או יציאה למסעדה המגמה העתידית היא צמצום כוח האדם וייעול הקנייה, הווה אומר צמצום זמן ההמתנה של הלקוח, ויצירת תנאים נוחים יותר בסביבת הצריכה.

חברת טליסמה העוסקת בייבוא ושיווק עזרי מכירה חדשניים תציג מוצר מוביל של החברה. עגלות וסלסילות קנייה צבעוניות העשויות 100% פלסטיק ומתאימות לטכנולוגיית ה- RFID העתידית,(טכנולוגיה המציגה ללקוח את ערך קנייתו ובנוסף חוסכת את התור לקופאית ואת הצורך להוציא את המוצרים מהעגלה בזמן התשלום). הצבעוניות מאפשרת לחנות, מיתוג ובידול וללקוח חווית קניה ונוחות.

בית התוכנה ויז'ן המספק פתרונות בתחום עמדות המכירה הממוחשבות יציג מערכות לעסקים המאפשרות זיהוי לקוחות באמצעות כרטיס חכם. דוגמא לכך הוא מועדון לקוחות מזנון הכנסת.
בכנסת פועלות מערכות המכירה של VISION הכוללות זיהוי לקוחות באמצעות כרטיס חכם המשמש את החברים לצורך זיהוי במשכן הכנסת ובמקומות אחרים.
אישורי מכירות בהקפה באמצעות חתימה אלקטרונית – החתימות של חברי הכנסת נשמרות במאגר אלקטרוני מוצפן ביחד עם נתוני רכישתן.
הרחבות כגון הזמנת כיבוד לוועדות הכנסת באמצעות הפורטל הפנימי של הכנסת, היו בלתי נמנעות שכן עד עתה,הוזמן הכיבוד לוועדות באמצעות טלפון או ברישום על פתקים, החל מהחודש הבא, יוכלו ראשי הוועדות לבחור את הכיבוד מתוך מחשב הוועדה ולקבלו במהירות ובדייקנות.

VeriFone (וריפון ישראל), הספקית המובילה בתחום מערכות תשלומים אלקטרוניות תציג מכשיר נייד לביצוע תשלומים ליד השולחן (pay at the table) במסעדות ובבתי מלון.
התשלום במסעדה כיום הוא תהליך ארוך ומייגע. הלקוח מזמין חשבון, המלצר מגיש, המלצר חוזר לקחת את התשלום, החשבון מועבר לתשלום בקופה וחזרה ללקוח. המכשיר הנייד פועל בעזרת טכנולוגיה אלחוטית ומאפשר את התשלום סמוך לשולחן. זמן ההמתנה של הלקוח מתקצר ויתרה מכך פרטיו מאובטחים שכן על מנת לבצע את התשלום בכרטיס האשראי עליו להקיש את הקוד האישי שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר