חסלט מכשירה מאות דונמים של חממות בנגב לגידול במצעים מנותקים לקראת שנת השמיטה

חסלט חתמה על הסכמים ליבוא משלים של חומרי גלם מול מגדלים וחברות חקלאות מהעולם. יבוא חומרי הגלם, שעל פי הערכה יהיה כ-10% מכלל תפוקת המפעל, נועד להבטיח אספקה שוטפת ורציפה של מוצרים כשרים למהדרין בכל שנת השמיטה

חברת חסלט – עלי קטיף, יצרנית מוצרי ירקות עלים נקיים הגדולה בישראל, מכשירה מאות דונמים של חממות בנגב לגידול במצעים מנותקים מהקרקע כדי להבטיח יצור של תוצרת כשרה למהדרין לכל אורך שנת השמיטה.

חסלט חתמה על הסכמים ליבוא משלים של חומרי גלם מול מגדלים וחברות חקלאות מהעולם. יבוא חומרי הגלם, שעל פי הערכה יהיה כ-10% מכלל תפוקת המפעל, נועד להבטיח אספקה שוטפת ורציפה של מוצרים כשרים למהדרין בכל שנת השמיטה.

דודי אברמוביץ' סמנכ"ל חסלט – עלי קטיף, מסר שהחברה משלימה הערכות מקיפה לשנת השמיטה הקרובה כדי לספק מוצרים שיענו על דרישות כל הכשרויות. ההערכות השנה היתה מורכבת במיוחד מאחר ובשתי שנות השמיטה הקודמות נעשה הגידול בגוש קטיף, שהיה ערוך לכך וכעת נדרשה התאמה מיוחדת לגידול במצעים מנותקים ופתרונות אחרים על פי ההלכה.

הודות להכנה הממושכת, כל מגוון מוצרי חסלט הטריים והמצוננים לרבות הסלטים יהיו זמינים בכשרות מהדרין לאורך כל השנה הקרובה לטובת כל שומרי השמיטה בישראל ובנקודות המכירה בחו"ל.

אברמוביץ' ציין שההערכות המיוחדת לשמיטה מייקרת את חומרי הגלם שרוכשת חסלט בכ-25% בממוצע. חסלט תספוג חלק מייקור העלויות כדי להקל על הצרכנים להמשיך לרכוש את המוצרים הכשרים.

מוצרי חסלט נמכרים ברשתות השיווק במגזר הדתי והחרדי, בכל סניפי רשת השופרסל תחת המותג "שופרסל – חסלט" וכן ברשת קואופ – ישראל וברשתות השיווק הפרטיות. המוצרים מצטיינים בניקיונם מחרקים, תולעים וכנימות. כל מוצרי חסלט נמצאים בפיקוח של "דרך המעבדה" הכולל עמידה בקריטריונים מחמירים של ניקיון מחומרי הדברה וכימיקלים וביצוע ביקורות פתע בחלקות הגידול, בקווי האריזה ובנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר