חשיפה ראשונה: בלנד בילויים 2009 של יקב כהנוב

בילויים 2009 של יקב כהנוב, הנו בלנד ראשון של היקב הגדרתי, העשוי מענבי מרלו, פטי וורדו וקברנה סוביניון. 13.3 אחוזי אלכוהול ו- 4 חודשי חבית אלון חדשה, משלימים את נתוני היין

בילויים 2009 של יקב כהנוב, הנו בלנד ראשון של היקב הגדרתי, העשוי מענבי מרלו, אבי ומרים כהנובפטי וורדו וקברנה סוביניון.
13.3 אחוזי אלכוהול ו- 4 חודשי חבית אלון חדשה, משלימים את נתוני היין.

בראשית המאה העשרים הגיע לגדרה מאירופה אליעזר כהנוב ונטע את כרמו הראשון. משפחת כהנוב של היום, בהובלתם של אבי ומרים, היא דור שלישי למשפחת הכורמים. הענבים לבילויים 2009 נבצרו מכרמי כהנוב בשטחי המושבה שהוקמה ב- 1884 ע"י קבוצה של צעירים אנשי תנועת ביל"ו (בית יעקב לכו ונלכה), וכינויה, "מושבת הביל"ויים", נתן לבלנד של כהנוב את שמו..

מיקום הכרמים וסוג הקרקע מעניקים לענבים ייחודיות, והם מהמשובחים בארץ. בנוסף, הידע והניסיון שיש לאבי כהנוב ככורם, הופכים את היין שהוא מייצר לבעל אמירה שונה בנוף היין הישראלי, עם עוצמות וטעמים שכובשים את החך למן הטעימה הראשונה.

בטעימה: צבע היין אדום עז נוטה לארגמן. ריחות בשלים של פירות מתפרצים בכל ערבול הכוס. שזיף צעיר, עשבי תיבול טריים, פלפל שחור ומעט מרווה מציפים את האף.
בלגימת היין, הפה מתמלא בטעמים של פירות אדומים צעירים שבעיקר מורגשים על הלשון. בהמשך, בחלל הפה יש טעמים נוספים של פרי בשל ואספרסו מרוכז. פלפל ירוק מעקצץ מעט בבליעה, שמאפשר לאפטר טייסט מורכב להציף שוב את הפה בטעמים של פירות בשלים.
היין בעל חומציות טובה, אשר מעניקה ליין יכולת להיות קליל בשתייה, אך בד בבד לשמור את מורכבות הפרי העוצמתי.
יופי של יין. מורכב, חמאתי, ומהנה ביותר.

מחיר לבקבוק בילויים 2009: 60 ₪ ביקב בלבד
מחיר לקרטון של 6 בקבוקים: 300 ₪ ביקב בלבד
טלפון להזמנות: 052-3936999 (מרים כהנוב)

לאתר יקב כהנוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר