חברת arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide, חנכה משחק סלולרי אינטראקטיבי עבור טבעול, המציג חדשנות ומחבר בין אריזות הכוכבים והכדורים של טבעול לעולם הילדים המחובר למותג.
המהלך, המתבצע בהשקעה של כ-25,000 דולר, פונה לילדים ובני נוער, ומציע להם דרך ייחודית לשחק, ליהנות ולהתחבר לעולם התוכן ולכוכבים של טבעול באמצעות משחקים סלולריים הפונים לבנים ולבנות.
כדי לזכות ב-playstation 3 מתבקשים הילדים לקנות אריזה של טבעול, למלא פרטיהם באתר ייעודי, ולצרף את הקוד שעל האריזה.
תימור גורדון, מנכ"ל arc אינטראקטיב, אומר: "טבעול הצליחה לחבר בין המוצר בנקודת המכירה למכשיר הסלולר האישי ולעולמם של הילדים. המהלך האינטראקטיבי והמשחק הייחודי שפיתחנו בסלולר, יוצר חיבור אמיתי הממשיך למצב את טבעול כחברה חדשנית ומובילה בתחומה".