טבעול במשחק סלולרי באמצעות Arc אינטראקטיב

חברת arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide, חנכה משחק סלולרי אינטראקטיבי עבור טבעול, המציג חדשנות ומחבר בין אריזות הכוכבים והכדורים של טבעול לעולם הילדים המחובר למותג.
המהלך, המתבצע בהשקעה של כ-25,000 דולר, פונה לילדים ובני נוער, ומציע להם דרך ייחודית לשחק, ליהנות ולהתחבר לעולם התוכן ולכוכבים של טבעול באמצעות משחקים סלולריים הפונים לבנים ולבנות.
כדי לזכות ב-playstation 3 מתבקשים הילדים לקנות אריזה של טבעול, למלא פרטיהם באתר ייעודי, ולצרף את הקוד שעל האריזה.

תימור גורדון, מנכ"ל arc אינטראקטיב, אומר: "טבעול הצליחה לחבר בין המוצר בנקודת המכירה למכשיר הסלולר האישי ולעולמם של הילדים. המהלך האינטראקטיבי והמשחק הייחודי שפיתחנו בסלולר, יוצר חיבור אמיתי הממשיך למצב את טבעול כחברה חדשנית ומובילה בתחומה".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה