טוב שמן טוב: משק ג'השאן רכש בית בד נוסף בעקבות גידול של 160% במכירת שמן זית

מכירות שמן זית של משק ג'השאן גדלו בשלושת החודשים שלפני החגים ב- 160% לעומת התקופה המקבילה לפני החגים בשנה שעברה.

מיכה דה פז, מנהל השיווק של שמן ג'השאן, אומר כי לאור הגידול בביקוש לשמני הזית שלהם, רכשה משפחת ג'השאן בית בד שני מאיטליה ב- 200,000 יורו. בית הבד החדש יגדיל את כמות יצור שמן הזית וישמור על רמת איכות מהגבוהות בארץ.

חברת שמן זית ג'השאן מתמחה ביצור שמני זית לפי אזורי גידול וזני זיתים, ובשבועות הקרובים ייצאו לשוק מספר שמני זית חדשים ממותגים אזורית.
כמו כן ממשיכה החברה לפתח את מותג הזיתים באריזות אישיות ומשפחתיות של 350 גר' ו- 800 גר', והנהתה מגידול של עשרות אחוזים גם בתחום מכירת הזיתים.

האני ג'השאן, מנכ"ל החברה, מזכיר כי את המסיק מאפיינת תופעת "הנדנדה" – שנה אחת ברוכת יבולים, השנה שאחריה בלי הרבה יבולים וחוזר חלילה. כך שאם 2006 הייתה שנה רווית יבולים בכמות של 10,000-11,000 טון ושנת 2007 הייתה שנה עם יבולים מועטים 3,000-4000 טון, הרי ששנת 2008 הייתה צפויה להיות שנה עם יבולים ברוכים, אך מספר מכות חמסין הורידו את הגידול ביבולים וזו עומדת להיות שנה ממוצעת, ולפי הערכות מומחים בענף יגיעו היבולים ל- 7,000-8,000 טון.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה