טונה סטארקיסט בקמפיין אינטרנט: "עוזרים לפולנייה של סטארקיסט למצוא חברות חדשות"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גורני אינטראקטיב, מבוסס על דמותה של האישה הפולנייה המככבת בקמפיין הטלויזיה של טונה סטארקיסט, ונמשך 3 שבועות במהלכם הוזמנו הגולשים לשתף את העולם במשפטים פולניים

טונה סטארקיסט, יצרנית הטונה, השלימה קמפיין אינטרנט שהתבצע באתר וואלה! ובפייסבוק בהשקעה של 200,000 שקל תחת הכותרת: "עוזרים לפולנייה של סטארקיסט למצוא חברות חדשות".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גורני אינטראקטיב, התבסס  על דמותה של האישה הפולנייה המככבת בקמפיין הטלויזיה של טונה סטארקיסט, ונמשך 3 שבועות במהלכם הוזמנו הגולשים לשתף את העולם במשפטים פולניים של האישה או של האימא, ולזכות בפרסים: טיסה זוגית לפריז, מלון ו– 1,000 $ לבזבוזים, ובנוסף: 4 לפטופים ו – 10 מצלמות דיגיטליות.

בחברה מספרים כי הקמפיין יצר הרבה מאוד רעש ברשת, והשתתפו בו עשרות אלפי גולשים ששלחו משפטים משעשעים ומקוריים.
המשפט הזוכה בכרטיס טיסה זוגי: מה אני צריכה טיסה לפריז? היום רואים הכל בטלוויזיה! – של עטרה ברטוב אונגר.

וכמה מהמשפטים הנוספים שזיכו את שולחיהם בפרסים:
"אני לא רוצה לראות אותך מאושרת, אני רוצה לראות אותך נשואה" – בתאל אפריאט.
"אני חייבת להבריק את הבית, מחר יש עוזרת" – גילי לגזיאל
"אל תזרוק את הגבינה..חבל. עובש בריא יש בו פניצילין"– דפנה קופלמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר