fbpx

טונה סטארקיסט בקמפיין אינטרנט: "עוזרים לפולנייה של סטארקיסט למצוא חברות חדשות"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גורני אינטראקטיב, מבוסס על דמותה של האישה הפולנייה המככבת בקמפיין הטלויזיה של טונה סטארקיסט, ונמשך 3 שבועות במהלכם הוזמנו הגולשים לשתף את העולם במשפטים פולניים
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

טונה סטארקיסט, יצרנית הטונה, השלימה קמפיין אינטרנט שהתבצע באתר וואלה! ובפייסבוק בהשקעה של 200,000 שקל תחת הכותרת: "עוזרים לפולנייה של סטארקיסט למצוא חברות חדשות".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גורני אינטראקטיב, התבסס  על דמותה של האישה הפולנייה המככבת בקמפיין הטלויזיה של טונה סטארקיסט, ונמשך 3 שבועות במהלכם הוזמנו הגולשים לשתף את העולם במשפטים פולניים של האישה או של האימא, ולזכות בפרסים: טיסה זוגית לפריז, מלון ו– 1,000 $ לבזבוזים, ובנוסף: 4 לפטופים ו – 10 מצלמות דיגיטליות.

בחברה מספרים כי הקמפיין יצר הרבה מאוד רעש ברשת, והשתתפו בו עשרות אלפי גולשים ששלחו משפטים משעשעים ומקוריים.
המשפט הזוכה בכרטיס טיסה זוגי: מה אני צריכה טיסה לפריז? היום רואים הכל בטלוויזיה! – של עטרה ברטוב אונגר.

וכמה מהמשפטים הנוספים שזיכו את שולחיהם בפרסים:
"אני לא רוצה לראות אותך מאושרת, אני רוצה לראות אותך נשואה" – בתאל אפריאט.
"אני חייבת להבריק את הבית, מחר יש עוזרת" – גילי לגזיאל
"אל תזרוק את הגבינה..חבל. עובש בריא יש בו פניצילין"– דפנה קופלמן

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה