"טועמים ראשונים" – פעילות ייחודית וחדשה בפייסבוק

מעבר לפעילות יחסי הציבור המסורתית, מתמחה החברה יפה אפרתי תקשורת בתהליכי שיווק מתחת לקו, במטרה להעניק ללקוחות ערכים מוספים, חשיפה מרבית, בולטות והובלת שוק

במחלקת המדיה החברתית במשרד יחסי הציבור יפה אפרתי, משיקים פעילות ייחודית בעמוד הפייסבוק שלהם, שנקראת "טועמים ראשונים".

משרד "יפה אפרתי תקשורת" מייצג חברות מובילות כמו קוקה קולה, יוניליוור, מזרחי טפחות, טבע, טרה.
מעבר לפעילות יחסי הציבור המסורתית, מתמחה החברה בתהליכי שיווק מתחת לקו, במטרה להעניק ללקוחות ערכים מוספים, חשיפה מרבית, בולטות והובלת שוק.

במשרד ארבע מחלקות:
מחלקת שיווק – עוסקת בתחומי השיווק, צרכנות, טכנולוגיה, היי-טק, שוק הון, גסטרונומיה, ותיירות.
מחלקת אופנה ולייף סטייל – עוסקת בתרבות, חברה, קוסמטיקה ועיצוב.
מחלקת BTL – העוסקת בכל נושאי הפרויקטים, שת"פ, הפקות מסחריות-מערכתיות, הפקות אירועים ופרויקטים מיוחדים.
מחלקת PR ONLINE – העוסקת בשת"פ תוכני באתרי אינטרנט ומדיה חברתית.

מחלקת המדיה החברתית עוסקת בפעילויות גרילה וייצוג רשמי של חברות ברשתות חברתיות. השירות שהמחלקה נותנת כולל ניהול עמודי פייסבוק וטוויטר, כתיבת בלוגים לבכירים, פעילוית גרילה, ניהול מוניטין ברשת ויצירת שיחה.

הפעילות הספציפית הנקראת "טועמים ראשונים", נוצרה על מנת לאפשר לאוהדי עמוד המשרד בפייסבוק לחוות באופן פעיל את עולם הצרכנות על ידי טעימה של מוצרים חדשים לגמרי, לפני כולם.

יפעת גיא, מנהלת מחלקת מדיה חברתית ב"יפה אפרתי", אומרת: "אנו מאמינים כי פעילות טובה במדיה חברתית לא יכולה להישאר בגבולות המוכר והצפוי,
ותמיד חייבת לכלול חוויה ממשית של הגולש, אם באמצעות בניית פעילות חווייתית יוצאת דופן בתוך הרשת, ואם בחוויה פיזית שממש נוגעת בגולש".

במסגרת הפעילות יוכלו אוהדי העמוד להתעדכן במוצרים הכי חדשים שיוצאים לשוק. הזריזים מביניהם, שיגיבו לפוסטים ראשונים, יוכלו לקבל את המוצר החדש עם שליח אליהם תוך זמן קצר.

על מנת להשתתף בפעילות, יש להצטרף כאוהדים לעמוד "יפה אפרתי" (פשוט ללחוץ "אהבתי") ולעקוב אחר הפירסומים.

בתמונה: עידן בז'ראנו, אוהד מעמוד הפייסבוק של "יפה אפרתי", שטעם ראשון את משקה האנרגיה "בלו" בטעם למון ליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר