ט"ו באב 2021 – הזדמנות לערב אלכוהול ואהבה בשניים

השנה מחפשים כל סיבה למסיבה – גם אם זוגית, כדי לציין את היציאה משנת הקורונה. אז הנה כמה הצעות ושיהיה לכם ערב רומנטי מוצלח
צילום איל קרן

חדש מיקב כרמל לקיץ הלוהט: VINO לבן יבש 2020 עם ניחוחות פרי וטעם עשיר

סדרת היינות VINO נוצרה בהשראת המונח "וינו דה טאבולה" – יין השולחן באיטלקית, או "יין הבית". בסדרה יינות צעירים פירותיים וקלים לשתייה בשל אחוז האלכוהול הנמוך יחסית למרבית היינות השולחניים. יינות נגישים בטעמם ובמחירם, ומספקים רגעים של שמחה עם חווית שתיה קלילה, נעימה ואלגנטית. VINO לבן 2020 הינו בלנד לבן יבש, בעל גוף קל, רענן ופירותי, המופק מענבים לבנים שנבצרו בהבשלה אופטימלית. אלכוהול 12%. המחיר 20 ₪.

 מיקב ברקן לט"ו באב: רוזה Vin Gris מסדרת BETA בציר 2020

רוזה Vin gris האלגנטי בעל סיומת פירותית, ילווה בהרמוניה כל ארוחה רומנטית מענגת לזוגות האוהבים. סדרת BETA הייחודית מתרחקת מזרקורי החנויות והמסעדות, ומיועדת לצרכני היין החדשניים וההרפתקנים, המעוניינים לחוות זנים ויינות המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית. סדרה כזו מאפשרת להפיק יין מיוחד גם אם מדובר בכרם אחד בלבד, קטן וייחודי, או בחבית קטנה ויוצאת דופן כל כך שהיא מצדיקה יין אחד נפרד שייוחד רק לה. היין מענבי טמפרניו התיישן 8 חודשים בחביות צרפתיות ופיתח מורכבות, עומק ואיזון בין טעמי הפרי וארומת עץ אלון.

המחיר 65 ₪. ניתן לרכוש באתר Blend

 יקב סגל משיק קברנה סוביניון מסדרת Free Run בציר 2018

השנה מוצע לחגוג את ט"ו באב עם יין אדום, עוצמתי ומרשים – קברנה סוביניון מסדרת Free Run שילווה כל ארוחה או פיקניק רומנטי לאוהבים. יינות הסדרה Run מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי והעשיר ביותר, עם טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים. לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. המחיר 65 ₪.

 ליקר איטלקי DISARONNO VELVET  – תענוג ללגום בשניים

דיסרונו, ליקר האמרטו המפורסם בעולם שמגיע מאיטליה, מגיע בגרסה חדשה ומפתיעה של דיסרונו וולווט – ליקר קרמי וקטיפתי, עם הבקבוק שלבש מראה לבן ואלגנטי. המשקה חלק ועדין אך יחד עם זאת עוצמתי ומתקתק, והוא משלב את הטעם המוכר של אמרטו דיסרונו (שקדים מרירים) ושמנת עדינה.  לליקר ארומות וטעמים של שקדים קלויים, ווניל, שמנת, אפרסקים וטופי, שמשתלבים לליקר קרמי, נעים ורך. מוצע הוסיף לכוס הקפה האהובה עליכם 30 מ"ל של דיסרונו וולווט, או בתוספת קרח או בקוקטיילים.

700 מ"ל, 28% אלכוהול, המחיר 70 ₪.  להשיג בחנויות יין ואלכוהול מובחרות. יבואן: הכרם. #disaronnovelvet

 הסינגל מאלט הסקוטי גלנליווט מציע מארז מתנה ליום האהבה

הסינגל מאלט גלנליווט מציע מארז מיוחד לבילוי לזוגות אוהבים, שכולל גלנליווט לבחירה: גלנליווט פאונדרס ריזרבס, גלנליווט 12 שנה, וגלנליווט 15 שנה, וערכת משחק השאלות foreplay בו יוכלו להכיר טוב יותר אחד את השני, יספרו סיפורים מפתיעים, ויתאהבו אחד בשני מחדש.

המחיר 246 ₪ – 329 ₪. ניתן לרכוש באתרBLEND

רשת 'בנא משקאות': מגוון מארזים ומתנות לו ולה

בנא משקאות חוגגים את ט"ו באב עם קולקציית מארזי יינות ואלכוהול מקוריים ומעוצבים לחגיגה רומנטית. הרשת מציעה מגוון מארזים מוכנים ומארזים בהרכבה אישית בהתאמה לכל לקוח ותקציב. מגוון הרחב של המארזים מאפשר גם לשלב בקבוקי אלכוהול ומגוון שוקולדים. כמו כן מוצע שירות חריטה אישית על גבי בקבוקים וכוסות, שהופך כל ערב רומנטי לחגיגה אישית עם מזכרת שנשארת. להשיג בבלעדיות ברשת חנויות בנא משקאות ברחבי הארץ ובהזמנה טלפונית במשלוח לבית הלקוח מהיום להיום.

צילום נעה עינת

חוגגים שבוע אהבה בוויסקי בר מוזיאון

בוויסקי בר מוזיאון בשרונה, יחגגו את חג האהבה באווירה רומנטית למשך השבוע עד יום ראשון 25.7.2021. לצד תפריט האלכוהול הרגיל יוגשו קוקטיילים שנרקחו במיוחד לשבוע אהבה, כמו קוקטייל Herby & Spicy Bulliet Rye, סירופ ארל גריי, ביטר קקאו – 48 ₪; קוקטייל Sweet & Sour  Glenfiddich 12, ליים, דבש, אננס, פסיפלורה, טימין – 48 ₪. ביום ראשון 25.07.21 יוצע ינוח שולחן זוגי שרקחה נעה עינת, השפית קונדיטורית של המוזיאון, במיוחד לכבוד הערב המיוחד, שיורכב לעיניי הזוג: בלגאן של אהבה – מיקס מטורף של קינוחים – 78 ₪.

וויסקי בר-מוזיאון – דוד אלעזר 27, מתחם שרונה תל אביב, 03-9551105. בהשגחת צהר

 

צילום חן ראובן

אהבה ואוכל בכרמים של יקב ברבדו בכרמי יוסף

ביום חמישי 22.7.21, בין השעות 19:00-22:00, יחגוג יקב ברבדו את חג האהבה תחת אור הירח המלא, בין הכרמים. להקת "קבלה לפנים" ישירו שירים רומנטיים, לצד יין של יקב ברבדו,  שיימזג ככל שירצו, ומטעמים של האחים יגרס שיגישו מנות כמו: פיתה עירקית עם טחינה ירוקה – 35; סלקים צלויים, לבנה יוגורט ואגוזי מלך – 50; חציל, טחינה הר ברכה, גבינת פטה וסלט משוויה – 52; ארטישוק צלוי, לאבנה זעתר, רוקט ופרמז'ן – 54; ניוקי ביתי, פטריות, ערמונים ופרמז'ן – 60.

המחיר לאדם 120 ₪ כולל טעימת יינות חופשית. מספר המקומות מוגבל. הרשמה בלינק

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר