טיפים להכנה בבית של המבורגר אנטריקוט

יש להקפיד על טריות הבשר, ולכן מומלץ להכיר את הקצב טרם קניית הבשר. מומלץ לטחון את הבשר אצל הקצב, כיוון שלא תמיד תהיה הסכין המתאימה בבית, וברוב הבתים אין מטחנת בשר

לפני שניגשים למלאכת ההכנה של המבורגר איכותי מנתח אנטריקוט, לפניכם מספר טיפים חשובים:
יש להקפיד על טריות הבשר, ולכן מומלץ להכיר את הקצב טרם קניית הבשר.
מומלץ לטחון את הבשר אצל הקצב, כיוון שלא תמיד תהיה הסכין המתאימה בבית, וברוב הבתים אין מטחנת בשר.

בנוסף, אם הקצב מוכן לערבב ולתבל את תערובת הבשר, כדאי לבקש זאת ממנו. צורת הערבוב ומשך זמן הערבוב אקוטיים למרקם ההמבורגר – קצב מיומן למד את הנושא והתמחה בו. במידה ואין אפשרות כזו, יש ללוש את הבשר בבית כמו שלשים בצק ולפחות 5 דקות.

מומלץ לא להוסיף למרכיבי ההמבורגר רכיבי טעם אחרים כגון: עשבים, תבלינים, פירורי לחם או ביצים, זאת מכיוון שהם ישפיעו על הטעם והמרקם של ההמבורגר, וירחיקו אותו מהמקור.

כדאי לקרוץ את צורת ההמבורגר באמצעות טבעת בקוטר 10 ס"מ (ניתן לרכוש בחנויות קונדיטוריה או חנויות למוצרי בישול למטבח). במידה ואין ברשותכם, ניתן ליצור אחת כזו מכל כלי פלסטיק עגול בקוטר דומה.

כדאי לדאוג לגריל גז או גריל רגיל בבית. באם לא – מומלץ לצלות את ההמבורגר על מחבת פסים ללא שימון מוקדם.
המלצה: אכילה במידת צלייה מדיום, כלומר בין 3-5 דקות צלייה מכל צד.

מי שמעוניין לאכול עם לחמנייה, כדאי למצוא לחמנייה אוורירית (נמכרות ברשתות מרכולים לחמניות מיוחדות להמבורגר וכן ניתן לרכוש במאפיות).
על ההמבורגר כדאי להגיש מספר עלי חסה אייסברג (עגולה) קצוצים, מעליהם ניתן להניח פרוסת עגבנייה (עדיף מעגבניות גדולות), ומעליה טבעות בצל סגול ומלפפונים חמוצים. עדיף מלפפונים בחומץ, להם טעם בעל מתקתקות עדינה, המתאים יותר להמבורגר.

נדב קמפ הוא שף רשת BBB בורגוס בורגר בר – מסעדות בסגנון דיינר אמריקאי
www.bbb.burgus.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר