טיפים: תזונה נכונה לאנשי עסקים ומנהלים

מסעדות – כמעט תמיד נגיע למנה העיקרית שבעים מדי ומלאים מדי. במקרה כזה כדאי לוותר על המנה העיקרית ולהזמין עוד מנה ראשונה, שהיא בדרך כלל קטנה יותר.

רצוי לוותר על המאכלים הנשנושיים המוגשים מיד לשולחן כמו לחם, חמאה או זיתים, ולהתרכז במנות עצמן. שתייה של מים או סודה והתרכזות בשיחה יעזרו להעביר את ההמתנה למנות.

 

טיסות –  הטיסות משבשות לנו בדרך כלל את סדר הארוחות. יום של טיסה הופך לארוחה אחת גדולה שמתחילה בבית או במשרד, ממשיכה לשדה התעופה – ולמטוס, ומסתיימת בנקודת היעד. קבלו החלטה איפה תעדיפו לאכול את הארוחה שלכם – בבית, בשדה או במטוס – ולא גם, גם וגם… עוד על מה ואיך לאכול בטיסות ב- http://dietnet.co.il/archives/151

 

ישיבות – הכיבוד יוצב בפינת החדר ולא על שולחן הישיבה (פרט למים או סודה), כדי שלא יהיה בהישג יד. תלכו על הפסקות לארוחות קלות ולא אכילה תוך כדי עבודה. זו אכילה לא מודעת שעלולה להגיע לכמויות גדולות ומיותרות. ההפסקות גם יכולות לשבור את הקרח במו"מ קשה. 

 

 שולחן העבודה – עשו לכם מנהג והניחו בקבוק מים מינרליים (לא בטעמים) על שולחן העבודה שלכם במשרד. תנו הוראת קבע לעוזר/ת האישי/ת לדאוג שבקבוק כזה יהיה מונח על שולחנכם. המים יעזרו לכם להישאר עירניים וימנע צמא המפורש לעיתים כרעב, שמוביל לנשנושים.

 

אם ביל קלינטון יכול – גם אתם יכולים. אל תוותרו על פעילות גופנית במהלך היום, ללא קשר לקושי הלוגיסטי, ללחץ פגישות, לישיבות ולשאר המחויבויות. כולם יודעים כמה חשוב הספורט לאורח חיים בריא, אבל יש לכך יתרון נוסף – מאפשר זמן למחשבות יצירתיות לעסקה הבאה.

נאוה רוזנפלד היא דיאטנית קלינית ומנהלת אתר www.dietnet.co.il






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה