טמפו בקמפיין פרסומי לסן בנדטו מוגז עדין: "לאנשים שעבורם פסגה היא הסטנדרט"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה תחת הסלוגן: "לאנשים שעבורם פסגה היא הסטנדרט", והוא מעביר את ערכי המותג המשלבים יוקרה, איכות וסגנון חיים

טמפו משקאות, הנציגה והמשווקת הבלעדית בישראל של מותג המים פרימיום האיטלקי סן בנדטו, יוצאת בקמפיין פרסומי לסן בנדטו מוגז עדין. עלות הקמפיין מוערכת בכמיליון ש"ח.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה תחת הסלוגן: "לאנשים שעבורם פסגה היא הסטנדרט", והוא מעביר את ערכי המותג המשלבים יוקרה, איכות וסגנון חיים.

בחברה אומרים כי מהלך המיקוד השיווקי במותג הפרמיום סן בנדטו מוגז עדין, הינו חלק ממהלך גלובלי ומהתחזקות הטרנד העולמי של מים מינרליים מוגזים עדין.


קרדיטים:
סמנכל"ית: שירה לוי
סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר
מנהל קריאייטיב: ניר לוי
ארט: גליה קדם
קופי: יואב הבל
מנהלת לקוחות: יוליה יבלונסקי
תקציבאית: קרן מורנו
מנהלת הפקה: נווה זרח
מפיקה: עמנואל רז
חברת הפקה: טיים ליין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר