טרה זה גם מותג: מחלבת טרה מחדשת את מותג הבית

טרה תדגיש את מיקודה בעולם מוצרי החלב בלבד, תוך הצבת החלב במרכז. כביטוי לכך, תחזיר את המילה מחלבה ללוגו, ותשיק מהלך שיווקי נרחב באמצעות הסיסמה "הכל מתחיל בחלב מצוין"

מחלבת טרה השלימה מהלך מקיף ומהותי שכלל הצבת סטנדרט איכות מתקדם שבא לידי ביטוי בין היתר בשיפור הטעם והאריזות. מהלך זה נתמך היתר באופן מהותי על תהליכי שיתוף ידע עם חברת Müller העולמית.

טרה תדגיש את מיקודה בעולם מוצרי החלב בלבד, תוך הצבת החלב במרכז. כביטוי לכך, תחזיר את המילה מחלבה ללוגו, ותשיק מהלך שיווקי נרחב באמצעות הסיסמה "הכל מתחיל בחלב מצוין".

ארן אלסנר, מנכ"ל טרה, אומר: "תהליכי הייצור והאיכות בהם פועלת מחלבת טרה הם בסטנדרטים הגבוהים ביותר במשק הישראלי, ומסתמכים על הידע בתחום בקרה ואיכות של Müller העולמית."

הראל חייקין, משנה למנכ"ל טרה, מוסיף:"שיפור התהליכים בטרה מתבטא ברמת איכות וטעם המאפשרים לנו להשיק מוצרים ברמת טעם הגבוהה בשוק. אם נוסיף לזה את החלב המצוין של טרה לאורך השנים, מתקבל פתרון המתבטא בטעם מצוין. בכך אנו מבטיחים לצרכן הישראלי חלופה ראויה ואיכותית להרחבת הבחירה."

מאז רכישתה של טרה על ידי החברה המרכזית למשקאות, עוסקת המחלבה בשיפור התשתית הקיימת, רכישת מכונות חדשות, שינוי פורמולציות מהמתקדמות בעולם להשבחה ובניית מערך בקרת איכות קפדנית. אחד משיאי השינויים הינו החיבור האסטרטגי עם מחלבת Müller האירופאית, שהפך את טרה לשחקנית דומיננטית בקטגוריית היוגורט, וכן שיפר את יכולות הייצור, האיכות והטעם של מוצרי טרה בכלל.

ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק טרה, מסביר: "מפת התחרות מייצרת עבור החברה הזדמנות שמקורה במיקוד בחלב. אנו סבורים כי הצרכן הישראלי מעריך התמחות. המיקוד שלנו בחלב מקבל חיזוק מהיותו מבוסס על חלב טרה, חלב מצוין לאורך השנים. על איכותו של חלב טרה ניתן גם ללמוד מאנשי השוק המקצועי כגון הבריסטות, בעלי רשתות בתי הקפה, וכו'. לאחר בחינת מפת הצרכים בשוק התחדד לנו הצורך באלטרנטיבה ראויה ששמה דגש על עולם מוצרים בסיסי, ואיכותי. זה המקום המתאים לטרה לפעול בו. במהלך השנה האחרונה, החברה שיפרה את מוצריה כגון גבינה לבנה, יוגורט פרי, משקאות שוקו ועוד. לאחר ביצוע עשרות מבחני טעימה שבהן זכו מוצרינו לציונים גבוהים במיוחד, החלטנו לצאת למהלך."

שלי בכר אברהם, מנהלת השיווק של טרה, אומרת: "כדי לבסס אסטרטגיה שמתמקדת בחלב בחרנו בשפה אחידה לכלל מוצרינו, שנותנת כבוד למקור או למי שמייצרת אותו – הפרה. כמו כן, השפה מספרת את הסיפור הפשוט של עולם החלב, מוצר מצוין מתחיל בחלב מצוין, ושניהם מצריכים ידע רב ונשמה. את שניהם יש בטרה בשפע. על מלאכת העיצוב ניצח Adlai&Partners  שהוביל את עיצוב מוצרי Müller בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר