טרה מביאה את עולם הבריאות לשוק המקצועי עם מוצרי לייט

שוק מוצרי החלב בתחום המקצועי מהווה כ-15-20 אחוז מענף החלב בישראל. במסגרת המהלך מציעה טרה לשוק המקצועי גבינות קרם שמנת 5% שומן בטעמים טבעי/זיתים וחמאה קלה במנה אישית של 10 גרם. בנוסף גבינה צהובה לייט 9% באריזת 2 ק"ג פרוסות, ומשקה יוגורט מועשר באומגה 3 בטעם תות בבקבוק 1.5 ליטר

מחלבת טרה מביאה את עולם הבריאות לשוק המקצועי עם סדרה חדשה של מוצרי לייט.
סדרת מוצרי הלייט החדשה תאפשר להוסיף לתפריט הבוקר ארוחת לייט או ארוחת בריאות מגוונת וטעימה בכל בית קפה, מסעדה או בית מלון.

במסגרת המהלך מציגה טרה עבור השוק המקצועי גבינות קרם שמנת 5% שומן בטעמים טבעי/זיתים וחמאה קלה במנה אישית של 10 גרם. בנוסף גבינה צהובה לייט 9% באריזת 2 ק"ג פרוסות, ומשקה יוגורט מועשר באומגה 3 בטעם תות בבקבוק 1.5 ליטר.
המוצרים החדשים מצטרפים למגוון המוצרים שמחלבת טרה מציעה לשוק המקצועי עד כה, כגון: שמנת מתוקה, גבינות לאפייה, גבינות צהובות, גבינות שמנת, קוטג' ועוד.

הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה, אומר: "ההחלטה לפנות לשוק המקצועי נבעה מתוך צורך קיים של חברות קייטרינג ומוסדות שונים, כגון בתי קפה, מסעדות ובתי מלון, לספק מוצרים בריאים יותר לקהל הסועדים כחלק מטרנד הבריאות. הצרכן הישראלי מעוניין במוצרים בריאים יותר ודלי קלוריות גם במפגשים מחוץ לבית. סדרת מוצרי הלייט החדשה עוצבה והותאמה לצורכי המטבח המקצועי, ותאפשר לשלב בתפריט הבוקר ארוחות בריאות מגוונות וטעימות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר