טרה משיקה מחדש את קטגוריית הקוטג' ומעשירה את הסדרה ב-BIO וסידן, במהלך בו מושקעים כ-2.5 מיליון ₪

מחלבת טרה משיקה טרה מחדש את סדרת הקוטג', במסגרת מהלך משולב הכולל העשרת המוצרים בחיידקי ביו וסידן, שינוי ושיפור נראות האריזות ותמיכה בהשקה עם קמפיין חדש. בסה"כ משקיעה טרה במהלך כ-2.5 מיליון ש"ח.

המהלך של טרה בקטגוריית הקוטג' כולל השקת קוטג' מועשר 5%, קוטג' מועשר 3% והשקת נראות חדשה למוצרים קיימים: קוטג' 3% ומאגדת קוטג' 3% (4 אריזות, 150 גרם כ"א).

קטגוריית הקוטג' בישראל מגלגלת כ-400 מיליון ₪ בשנה במונחי צרכן ומהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים את הארוחה הישראלית החלבית הטיפוסית. הקוטג' נמצא כמעט בכל בית, נצרך לרוב במינונים גבוהים על ידי כל בני הבית, בעיקר בערב לצד החביתה והסלט, אך גם משתלב לאורך כל שעות היום על קרקר כנשנוש או באמצעות אכילה בכפית בלי שום דבר.
מסקר מיוחד שנערך על ידי טרה עלה כי 84% אוכלים קוטג' בבית, 81% אוכלים קוטג' בארוחת ערב, 61% אוכלים קוטג' עם סלט ו-28% אוכלים קוטג' עם חביתה.

חברת המיתוג Adlai & Partners, בראשות עדלי סטוק ומיכל ברנט, עיצבה עבור טרה אריזות קוטג' חדשות וחדשניות. אם עד כה הורגלנו לראות במקררים גביעי קוטג' עם קווים ישרים, גרפיקה מינימלית וצבעוניות מזערית, העיצוב החדש שונה לחלוטין. גביע הקוטג' החדש של טרה מעוצב בקווים עגולים ונשיים יותר, על גבי
הגביע נעשה שימוש בטכניקת שרינק מתקדמת המאפשרת ניצול של מקסימום שטח הפנים וביטוי אופטימלי לצבעוניות החדשה.

הפעילות השיווקית להשקת הקוטג' כוללת קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום JWT, וכן פעילות הטעמה, דיול ונראות בנקודות המכירה באמצעות דיילות ומתקנים ייחודיים לטעימה, וכן ייעשה שימוש באלמנטים כגון: שמלת מקרר, כובשי מדף, ג'אמפרים, תחומי אמבטיה ועוד.

קמפיין הפרסום יכלול שני סרטונים חדשים לטלוויזיה, שילוט חוצות ופרסום בנקודות המכירה, תחת המסר: "לאנשים שהכי אכפת לך מהם, תני קוטג' מועשר".

קרדיטים לקמפיין הפרסום:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי
מנהל קריאייטיב: ארז מי-טל
ארט: טיראן בר שלום
מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי)
תקציבאית: מירב דואק
מנהלת מח' אסטרטגיה: סלביה גבע
פלנרית: ענת בן יעקב
מפיקת משרד: שרון בן דוד
במאי: אלי סברדלוב
הפקה: פראדיסו
מוזיקה: עופר מאירי

קרדיט לעיצוב המוצרים:Adlai & Partners
עדלי סטוק, בעלים ומנכ"ל
טלי שלייר, תקציבאית
אפרת לרר, ביצועיסטית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר