טרנד: גידול משמעותי בשיווק קפה באריזות אישיות בארה"ב

לאחרונה יש בארה"ב גידול משמעותי של 101% במכירה של קפה באריזות אישיות המיועדות לשימוש בבית ובמשרד

רשת דאנקן דונאטס, שהפכה בשנים האחרונות למתחרה ישירה ואגרסיבית בסטארבקס, השיקה בימים אלה את ה- Dunkin’ One Cup –  פד קפה המיועד לייצר ספל אחד של קפה בנוחות של הבית.

לאחרונה יש בארה"ב גידול משמעותי של 101% במכירה של קפה באריזות אישיות המיועדות לשימוש בבית ובמשרד. אריזות אישיות כאלה נמכרות על ידי רשת וולמארט, רשתות סופרמרקט ודראגסטור.

אריזות הקפה החדשות של דאנקן דונאטס מייצגות חמישה טעמים שונים, והן מיועדות למכשירים לעשיית קפה בשיטת הטפטוף האופייניות לשוק בתי האב בארה"ב. את המהלך הראשון המשמעותי בקטגוריה חדשה זו ביצעה רשת סטארבקס לפני כשנתיים, כאשר יצאה עם אריזות אישיות של קפה נמס, בטעמים המוכרים של הקפה הנמכר בבתי הקפה שלה.

פרשנות העורך שמחה סיגן: האריזות האישיות מייצגות שילוב של נוחות עם איכות גבוהה יחסית, על פי סטנדרטים אמריקניים, שהם נמוכים יותר מאלה המקובלים בארץ ובאירופה. קהל היעד העיקרי לאריזות אלה, הוא ציבור העובדים אשר בדרך כלל סובל מקפה נחות במקומות העבודה, בעיקר בשל כדי הזכוכית המונחים על משטחי חימום ו'מטגנים' את הקפה שהופך להיות בעל טעם לא מושך במיוחד.
 גם בישראל, בחלק גדול ממקומות העבודה, נהוג לצרוך קפה באיכות נמוכה הארוז בקופסאות מתכת. ואכן לאחרונה ניתן לרכוש גם בישראל שקיות קפה אישיות של טייסטר צ'וייס, הנתפש כקפה נמס איכותי.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר