יבואנית היינות שקד חוגגת לאורך כל חודש יולי את המהפכה הצרפתית

במהלך חודש יולי יתקיימו טעימות ומבצעים של מגוון היינות הצרפתיים והשמפניות בחנויות מתמחות ברחבי הארץ

ב- 14 ביולי יחגגו הצרפתים, כמדי שנה, את יום הבסטיליה. משום כך, במהלך חודש יולי כולו תקיים יבואנית היינות חברת שקד את חודש צרפת בחנויות היין ובמחלקות היין במעדניות ובמינימרקטים בכל רחבי הארץ.
החנויות יקושטו בסגנון צרפתי ותהיה אווירה צרפתית עליזה עם המון טעימות יין ושמפניות. הטעימות ילוו במבצעי הנחות על מגוון היינות הצרפתיים שמייבאת חברת שקד, בכל החנויות. 

שקד מייבאת יינות ושמפניות ממיטב היקבים בצרפת, ביניהם Louis Roederer Champagne – אחד מבתי השמפניה המובילים, Georges Dubeouf – הדומיין החשוב ביותר באזור בוז'ולה, Chéreau-Carré – המציע יינות התוססים לרוב במיכלי נירוסטה ומתיישנים עם משקעים למורכבות לצד יינות המתיישנים בחביות עץ אלון. התאחדות חברות Jean Pierre Moueix – בעלים ומנהלים של יקבים יוקרתיים המייצגים חלק נכבד מיינות בורדו, החברה מתמקדת בעיקר ביינות שאטו וביינות אדומים מובחרים אותם היא משווקת בבלעדיות.

משפחת Guigal – אחת המשפחות המרכזיות בצפון עמק הרון, המפיקה יינות ייחודיים ומשובחים. גידול הגפנים בכרמי Guigal נעשה תוך שמירה על הסביבה על מנת להוציא את המיטב מהגפנים. שיטות טבעיות למלחמה במזיקים ומחלות, מבטיחות שהענבים המועבדים בשטחי היקב יבטאו את המורכבות של האדמות המשובחות של Condrieu ו- Côte-Rôtie .
Perrin & Fils, Chateau de Beaucastel – היקב בבעלות משפחת Perrin נמצא בכפר שאטו נף דה פאפ, בדרום עמק הרון, ונחשב לאחד החשובים והטובים באזור. היקב שם דגש על שימוש בחומרים טבעיים לחלוטין.

טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד, אומר "צרפת הינה יצרנית היין החשובה בעולם, היא שופעת אזורי יין איכותיים המציעים זני ענבים ייחודיים לכל אזור. לייצור היין בצרפת היסטוריה ארוכת שנים המהווה את אבני היסוד של תרבות היין העולמית. צרפת מציעה מגוון יינות המעניקים תמורה טובה לכסף ועד היינות המשובחים ביותר בעלי יכולת התיישנות ארוכת שנים, היינות צרפתיים שמציעה שקד מתאימים ביותר לקהל חובבי היין הישראלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר