יורם אביגד – סמנכ"ל גלידת שטראוס ביוניליוור

יורם אביגד יחליף את שמוליק גולדברגר אשר שימש כמנכ"ל גלידת שטראוס ב- 12 השנים האחרונות

יוניליוור ישראל הודיעה על מינויו של יורם אביגד (40), נשוי + 3 ילדים, בעל תואר שני במנהל עסקים, לסמנכ"ל היחידה העסקית גלידת שטראוס ביוניליוור ישראל. יורם אביגד
אביגד יחליף את שמוליק גולדברגר אשר היה מנכ"ל גלידת שטראוס ב- 12 השנים האחרונות, ופורש לאחר למעלה מ- 35 שנות עבודה בחברה.

אביגד, שייכנס לתפקידו החדש בימים הקרובים. ידווח למנכ"ל ויו"ר יוניליוור ישראל, ויהיה חבר בצוות ההנהלה של הקבוצה.

יורם אביגד, העובד ביוניליוור מ- 2006, היה בשנתיים וחצי האחרונות מנכ"ל חברת בייגל בייגל. במסגרת תפקידו הוביל עם צוות חברי ההנהלה את החברה להישגים מרשימים תוך התנהלות בסביבה תחרותית. במהלך שנים אלו התאפיינה חברת בייגל בייגל בצמיחה עסקית מואצת אל מול השוק ואל מול מתחרותיה.
שמוליק גולדברגר, צילום רפי דלויה
קודם לכן מילא אביגד מגוון תפקידים ניהוליים בעולם השיווק והמכירות, ביניהם מנהל Customer Marketing בחטיבת המכירות של יוניליוור, מנהל אגף שיווק ומכירות של מפעל הפיס, וסמנכ"ל שיווק של חברת EMI (מקבוצת AIG) .

שמוליק גולדברגר פורש מפעילותו בחברת גלידת שטראוס (על גלגוליה השונים), לאחר קריירה של למעלה מ- 35 שנה, מתוכן 12 שנים בהן שימש כמנכ"ל חברת הגלידה.
מגיל צעיר מילא גולדברגר מגוון רחב של תפקידים בחברת ויטמן, ומאוחר יותר בחברת הגלידה של שטראוס. בתקופה בה שימש כמנכ"ל, הוביל גולדברגר את חברת הגלידות לצמיחה מואצת, ייצב וחיזק את מעמדה באמצעות פיתוח שוק והצגת חדשנות ויצירתיות, אשר שימרו את חברת גלידת שטראוס כמובילה בשוק הישראלי.
מוטי קרן
מוטי קרן, מנכ"ל יוניליוור ישראל, אמר: "שמוליק ניהל את חברת הגלידות תקופה ממושכת, ובזכות מומחיותו בעולם הגלידות, אותה צבר במהלך השנים, הוביל אותה להצלחות עסקיות מרשימות ומיצב אותה כחברה חדשנית ומובילה בשוק הישראלי. אנו מודים לשמוליק גולדברגר על תרומתו הגדולה לחברה, ובטוחים כי מחליפו בתפקיד – יורם אביגד, ימשיך להצעיד את החברה קדימה להישגים, כפי שעשה בחברת בייגל בייגל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר