יורשי טייטינגר ובנק צרפתי קונים בחזרה את יצרנית השמפניה

יורשי טייטינגר מכרו בקיץ שעבר את מניותיהם לסטארווד בגלל נטל המיסים, אך מספר חברים במשפחה רצו לקנות בחזרה את חטיבת השמפניה. הנכסים הגדולים ביותר של קבוצת טייטינגר הם חטיבת המלונות ומותגי יוקרה כמו קריסטל בקארה

בני משפחת טייטינגר (Taittinger) הצרפתית שולטים פעם נוספת באחד מבתי השמפניה הוותיקים והיוקרתיים ביותר.
הבנק הצרפתי קרדיט אגריקול דו נורד אסט, חבר עם אחדים מיורשי משפחת טייטינגר, ובסוף חודש מאי חתמו על קניית החברה מקרן ההשקעות האמריקאית הפרטית סטארווד קפיטל גרופ, שרכשה את אימפריית מלונות טייטינגר ואת קו מוצרי היוקרה של החברה ביולי שעבר. העסקה הושלמה תמורת 850 מיליון דולר.
סטארווד היא בעלת מלונות שרתון ברחבי העולם.

עתה תמשיך המשפחה למלא תפקיד מרכזי בחברת השמפניה הידועה, שהנה השלישית בוותק שלה ומייצרת יותר מ- 400,000 תיבות בשנה של מספר סדרות שונות, כולל הסדרה היוקרתית Comten de Champagne.
אחד הנכסים הגדולים של החברה הם הכרמים בשטח של 2,600 דונם – נכס רב ערך באזור בו היצרנים קונים את ענביהם מיותר מ- 20,000 מגדלים קטנים.

החברה היא גם הבעלים של Bouvet-Ladubay בעמק הלואר, ומחזיקה ברוב המניות של Cdomaine Carneros – יצרנית יין נתזים מכובדת בקליפורניה. זו האחרונה כלולה בעסקת המכירה, בעוד סטארווד שומרת לעצמה אופציה ל- Bouvel-Ladubay המייצרת יין נתזים בסומור בצרפת.

יורשי טייטינגר מכרו בקיץ שעבר את מניותיהם לסטארווד בגלל נטל המיסים, אך מספר חברים במשפחה רצו לקנות בחזרה את חטיבת השמפניה. הנכסים הגדולים ביותר של קבוצת טייטינגר הם חטיבת המלונות ומותגי יוקרה כמו קריסטל בקארה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר