יחיעם בקמפיין טלוויזיה בכ-4 מיליון ש"ח: יחיעם – נקניק בוטיק

יצרנית מעדני הבשר "יחיעם" (בבעלות קיבוץ יחיעם בגליל) יוצאת בקמפיין טלוייזיה באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי", תחת הסלוגן החדש של החברה: "יחיעם – נקניק בוטיק". היקף ההשקעה בקמפיין כ-4 מיליון ₪

יצרנית מעדני הבשר "יחיעם" (בבעלות קיבוץ יחיעם בגליל) יוצאת בקמפיין טלויזיה באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי", תחת הסלוגן החדש של החברה: "יחיעם – נקניק בוטיק".
היקף ההשקעה בקמפיין כ-4 מיליון ₪.
במסגרת הקמפיין תודגש גם הזכייה של "יחיעם" במוצר השנה 2008 בקטגוריית מעדני הבשר.

תמיר דגן, מנהל השיווק ב"יחיעם", אומר: "מטרת הקמפיין הינה העברת המסרים של התחדשות, שפה חדשה ומיוחדת ל"יחיעם", טעם של מעדניה וניחוח קלאסי ואיכותי של מוצרים מעולים. הקמפיין הוא נדבך נוסף בהטמעת מהלך המיתוג מחדש של החברה, כאשר המוצר עומד במרכז ולא האריזה. המוצר מדבר בעד עצמו".

לאחרונה השקיעה "יחיעם" כ-900 אלף ₪ במיתוג ועיצוב מחודש של אריזות המוצרים, על פי קונספט חדש שפותח בשיתוף עם חברת "נאו גרופ" בראשות פיליפ בולקייה. העיצוב המינימליסטי מבוסס על שקיפות ובהירות האריזות, תוך הדגשת ערכי הטבעיות והבריאות.


קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: ניר ליבני
סופרווייזר: אדם פולצ'ק
תקציבאית: קרן דיק
קופירייטר: דן אבלגון, צח פלדמן
ארט דיירקטור: שגיא בלומברג
מנהל מחלקת אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: לירון שכטר
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
במאי: אלי סברדלוף
חברת הפקה: אוג
מדיה: יונייטד



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר