יינות חדשים בסדרת יוגב של בנימינה: יוגב לבן ויוגב רוזה מבציר 2006

תמנע שיטרית, מנהלת השיווק של היקב: "יוגב היא המילה העברית המקבילה לעובד אדמה, והיא באה כציון הוקרה והערכה לכורמים וליוגבים של יקב בנימינה, אשר עושים לילות כימים על מנת לספק ליקב ענבי יין באיכות הגבוהה ביותר. בדומה ליינות אחרים של הסדרה, גם הפעם מופיעים שמות הכורמים על התווית האחורית של היין, מתוך מטרה לחזק את הכרה וההוקרה לפועלם הרב של העובדים"

יקבי בנימינה חונכים יינות מבציר 2006 בסדרת יוגב: סוביניון בלאן-שרדונה וקברנה-זינפנדל.

רגע של עברית עם תמנע שיטרית, מנהלת השיווק של היקב: "יוגב היא המילה העברית המקבילה לעובד אדמה, והיא באה כציון הוקרה והערכה לכורמים וליוגבים של יקב בנימינה, אשר עושים לילות כימים על מנת לספק ליקב ענבי יין באיכות הגבוהה ביותר. בדומה ליינות אחרים של הסדרה, גם הפעם מופיעים שמות הכורמים על התווית האחורית של היין, מתוך מטרה לחזק את הכרה וההוקרה לפועלם הרב של העובדים".

"עם בוא האביב סדרת יוגב מתחדשת עם שני המעניקים תמורה מצוינת, הן לחובבי היין והן ללקוחות הנוהגים לרכוש בקבוק רק במועדים מיוחדים", מוסיפה תמנע.

יוגב סוביניון בלאן-שרדונה
יין לבן יבש המורכב מ- 70% ענבי סוביניון בלאן מהכרם של אהרון פדידה במושב כרם בן זמרה, 15% ענבי שרדונה מהכרם של אבשלום קרניאל בכפר תבור, ו-15% ענבי שרדונה מהכרם של אבי יהודה בנווה אילן.
היין תסס תסיסה אלכוהולית מבוקרת ואיטית על-מנת לשמר את ארומות הפרי. שני הזנים המרכיבים יין זה לא עברו תסיסה מלולקטית ולא שהו בחביות עץ. כתוצאה מתהליך זה התקבל יין בעל ארומת פרי עשירה וטעם רענן ומושך.
היין בעל גוון ירקרק בהיר, הארומה שלו חושפת ניחוחות טרופים ועשבוניות קלה, והוא בעל חומציות מרעננת ומהנה. היין בעל גוף בינוני וסיומת ארוכה ומהנה.
מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקל

יוגב קברנה-זינפנדל
יין רוזה יבש המורכב מ- 50% ענבי קברנה סוביניון מהכרם של יוסי ארבסמן בכפר קיש.ו- 50% ענבי זינפנדל מהכרם של אלון כהן בכפר תבור.
התירוש הופרד מן הקליפות 10 שעות לאחר ההפרדה של השזרות, ומיד לאחר מכן החלה תסיסה קרה. התירוש הועבר לתסיסה קרה ומבוקרת כאשר כל זן תסס בנפרד, ובניית תערובת שני הזנים התבצעה סמוך למילוי בבקבוקים.
היין בעל גוון ורדרד בוהק, ארומת פרי רעננה, אשר רומזת לתות שדה טרי וגוף קל עד בינוני. היין יבש ובעל אופי פריך ומרענן הודות לחמיצות המאזנת.
מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקל

ניתן לרכוש יינות יוגב במארז המכיל זוג בקבוקים, שיוצא לשוק לקראת חג הפסח. להשיג בחנויות היין המובחרות, מעדניות ורשת טיב טעם. כל היינות כשרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר