יינות יקב הרי גליל הוצגו ברשת קאופהוף היוקרתית בגרמניה

בסיוע מכון הייצוא הישראלי החלו לפני כשנה יצואני מזון למכור לרשת המזון הגרמנית היוקרתית קאופהוף. בין המוצרים שהוצגו בתערוכה, וחלקם כבר נמכרים ברשת היוקרתית: יין, דבש, פירות, שוקולד, תה, צמחי תיבול, חטיפים ועוד

יינות יקב הרי גליל מקיבוץ יראון, הוצגו ברשת בתי הכלבו היוקרתית קאופהוף KAUFHOF בגרמניה במסגרת שבוע ישראל. ב-28 סניפים מהגדולים של הרשת בברלין, מינכן, פרנקפורט, המבורג קלן ועוד, התקיימה תצוגה ומכירה של מוצרים מישראל.

כרמית אהרנרייך מנהלת השיווק של יקב הרי גליל אומרת כי זו יוזמה ברוכה של מכון הייצוא הישראלי, המהווה תרומה תדמיתית חשובה לכלל המוצרים הישראליים דווקא בגרמניה.

עוד מוסרת אהרנרייך כי יקב הרי גליל, משקיע רבות בפיתוח היצוא במטרה להגדיל את שיעור מכירות היין מתוצרתו לשווקים בחו"ל. "לאחר שמונה שנות פעילות של היקב, אנו מייצאים יין לארה"ב, הולנד, שוויץ, איטליה, פולין, אנגליה וצרפת, ולאחרונה אף לגרמניה, יבואנית יין מהגדולות באירופה".

הבציר בחמשת כרמי יקב הרי הגליל החל החודש. השנה ייבצר יבול של כ- 1,000 טון ענבים, עליה של כ – 25% ביחס לבציר 2006.
במהלך חמש השנים הקרובות יורחב כושר הייצור של יקב הרי גליל לקליטת יבול של כ- 1,500 טון ענבים. סל המוצרים של יקב הרי גליל כולל כיום 11 יינות.

בסיוע מכון הייצוא הישראלי החלו לפני כשנה יצואני מזון למכור לרשת המזון הגרמנית היוקרתית קאופהוף. בין המוצרים שהוצגו בתערוכה, וחלקם כבר נמכרים ברשת היוקרתית: יין, דבש, פירות, שוקולד, תה, צמחי תיבול, חטיפים ועוד.

על פי נתוני מכון הייצוא הישראלי, לרשת קאופהוף 142 חנויות המפוזרות ביותר מ- 80 ערים מרכזיות ברחבי גרמניה ובלגיה, היקף המכירות של רשת קאופהוף עומד על 3.6 מיליארד יורו בשנה. הרשת מעסיקה 25,000 עובדים, ו- 2 מיליון לקוחות מבקרים מדי יום בכל חנויות הרשת.

שוק היין בישראל מגלגל כ- 700 מיליון ₪ בשנה, ונמצא במגמת צמיחה של יותר מ- 15% בכמות היינות המיוצרים בשנה האחרונה, וכן במגמת ייצוא יינות ישראלים לחו"ל, המתאפיינת גם היא בצמיחה מתמדת ובפתיחת שווקים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר