יינות ראשונים מבציר 2008 ליקב הרי גליל: סוביניון בלנק ורוזה

הרי גליל רוזה 2008 – הזוכה בתחרות BEST VALUE 2009: עשוי מ-82% סנג'ובזה, 13% מרלו, 5% ברברה. ליין צבע ורוד בוהק עם גוונים סגולים. ארומה של תותי שדה, דומדמניות ותפוח אדום, בשילוב ניחוחות פריחת ורדים ודבש. חמיצות היין עדינה ומאוזנת עם סיומת מהנה

יקב הרי גליל מציג את יינות הביכורים שלי מבציר 2008, המתאימים לעונה בהיותם יינות רעננים, מלאי ניחוחות פריחה ופרי, אותם שותים קר.

הרי גליל רוזה 2008 – הזוכה בתחרות BEST VALUE 2009 
82% סנג'ובזה, 13% מרלו, 5% ברברה. ליין צבע ורוד בוהק עם גוונים סגולים. ארומה של תותי שדה, דומדמניות ותפוח אדום, בשילוב ניחוחות פריחת ורדים ודבש. חמיצות היין עדינה ומאוזנת עם סיומת מהנה. 12.5% אלכוהול.
מתאים לצד טאפאסים, או בארוחה קיצית עם מגוון מנות רעננות. מומלץ להגיש קר (8-10 מעלות). ביקב אומרים כי היין יהיה בשיאו בשנתו הראשונה, ויתיישן היטב כשנתיים בתנאי אחסון נאותים.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪

הרי גליל סוביניון בלנק 2008 
100% ענבי סוביניון בלנק, יין בהיר וצלול. ארומה של תפוח ירוק, ליים, פרי טרופי על רקע ניחוחות מינרלים ועשב טרי. ליין גוף בינוני, סיומת מתמשכת עם חמיצות מרעננת. 13% אלכוהול.
מתאים למנות כגון סביצ'ה מדגי ים, מאכלי ים בשמן זית ולימון, פרגיות עם ירקות בגריל ופסטות ברטבים קיציים. להגיש קר בטמפרטורה של 8-10 מעלות.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪ 

להשיג את היינות בחנויות יין, מסעדות ורשתות שיווק ברחבי הארץ.

יינות בציר 2008 יוצרו מכרמים שברשות אוצר ביה"ד של יקב הרי גליל וכל הטיפולים נעשו בהתאם להוראותיו. כל יינות היקב נקיים מחשש עורלה ורבעי וכשרים למהדרין מן המהדרין לכל ימות השנה, בהשגחת הרב ד. אוירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה וראש ביה"ד המיוחד לשמיטה והרב ישי סמואל, ר' מח' הכשרות רמה"ג.

יקב הרי גליל
טל. 04-6868740
www.galilmountain.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר