יינות Mostly 2009 חדשים מיקב טוליפ: קברנה פרנק ושיראז-קברנה סוביניון

תמיר ארצי, יינן יקב טוליפ: "יין זה הוא קברנה פרנק אופייני ומרשים בעל גוון בורדו עמוק מאוד עם שוליים רימוניים. היין בעל גוף מלא, ארומה חגיגית של פרחים סגולים, עשב, פלפל ירוק, פירות אדומים ושחורים בשלים בתוספת עץ קלוי"

יקב טוליפ מוציא לשוק שני יינות חדשים מבציר 2009 בסדרת Mostly  שלו:

Mostly Cabernet Franc 2009
הופק מ- 85% ענבי קברנה פרנק מכרם ניר שבמושב מטע, בתוספת 15% ענבי מרלו.
לאחר סחיטה עדינה בלבד הועבר היין לתסיסה מלולקטית במיכל נירוסטה. ענבי המרלו הותססו ויושנו בחביות בנפרד.
לאחר שהייה בת 6 חודשים בחביות וייצוב טעמם של היינות, נקבע הבלנד הסופי לקבלת מורכבות והרמוניה.  לאחר יצירת הבלנד הסופי הוחזר היין לחביות להתיישנות של 9 חודשים נוספים. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתי, בתוספת 20% אלון אמריקאי.
תמיר ארצי, יינן יקב טוליפ: "יין זה הוא קברנה פרנק אופייני ומרשים בעל גוון בורדו עמוק מאוד עם שוליים רימוניים. היין בעל גוף מלא, ארומה חגיגית של פרחים סגולים, עשב, פלפל ירוק, פירות אדומים ושחורים בשלים בתוספת עץ קלוי. טעמו מלא ועגול, רענן ופירותי בבת אחת. הטאנינים עדינים ופיקנטיים והוא בעל סיומת ארוכה".
אחוז אלכוהול: 15.0%. מיין Mostly קברנה פרנק 2009 יוצרו 9500 בקבוקים.
מחיר היין לצרכן: 79 ₪

Mostly Shiraz Cabernet Sauvignon 2009
הופק מ- 85% ענבי שיראז מכרם גלעד שבכפר יובל, בתוספת 15% קברנה סוביניון.
תירוש השיראז תסס 10 ימים, ולאחר סחיטה עדינה בלבד הועבר היין לתסיסה מלולקטית במיכל נירוסטה. ענבי הקברנה סוביניון הותססו ויושנו בחביות בנפרד.
לאחר שהייה בת 6 חודשים בחביות וייצוב טעמם של היינות, נקבע הבלנד הסופי לקבלת מורכבות והרמוניה. לאחר יצירת הבלנד, הוחזר היין לחביות להתיישנות של 9 חודשים נוספים.היין יושן בחביות עץ אלון, מחציתן צרפתיות ומחציתן אמריקאיות.
לפני הביקבוק עבר היין סינון גס בלבד לשימור טעמיו, ולאחר הביקבוק הבקבוקים הונחו בחדר היישון למספר חודשים.
"זהו שיראז עוצמתי בעל גוון בורדו כהה עם שוליים סגולים. ליין גוף מלא ועגול, ארומה של תותי עץ שחורים, איקליפטוס, מנטה, עץ קלוי ופירות אדומים בשלים. היין בעל טעם מאסיבי וצפוף, מרוכז ומאוזן ובעל טאנין בשל ומתקתק. הסיומת ארוכה עם שפע טעמי פירות שחורים", אומר תמיר ארצי, יינן טוליפ.
אחוז אלכוהול: 15.0%. מיין Mostly שיראז קברנה-סוביניון 2009 יוצרו 10000 בקבוקים.
מחיר היין לצרכן: 79 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר