יפאורה חונכת סדרת משקאות קלים Schweppes מוגז עדין עם פרי טבעי

לפי החברה, קהל המטרה של Schweppes מוגז עדין הינו נשים וגברים בגילאי 35 -55, המנסים לנהל אורח חיים יותר בריא, אך עדין לא מוכנים לוותר לגמרי על הכיף

יפאורה חונכת סדרת משקאות קלים Schweppes מוגז עדין עם פרי טבעי, בטעמים של פירות יער, תפוח-ליים ואפרסק.
הסדרה מכילה כמחצית מכמות הקלוריות של משקאות מוגזים, מועשרת בויטמינים, ומכילה צבעי מאכל טבעיים בלבד.

לפי החברה, קהל המטרה של Schweppes מוגז עדין הינו נשים וגברים בגילאי 35 -55, המנסים לנהל אורח חיים יותר בריא, אך עדין לא מוכנים לוותר לגמרי על הכיף.
ממחקרים שערכה יפאורה בקרב צרכנים בגילאי 55 – 35, עלה כי הצרכנים רוצים חידושים בתחום המשקאות התוססים, שמצד אחד יהיו מעניינים ומצד שני טובים יותר לצרכן.
פיתוח סדרת Schweppes מוגז עדין נמשך כשישה חודשים, ובמסגרתו התאימה יפאורה את קו הייצור על מנת לייצר משקה מוגז בבקבוק עם פיה רחבה.


Schweppes מוגז עדין ישווק בבקבוקי 1.5 ליטר ו – 0.5 ליטר.
מחיר מומלץ לצרכן Schweppes מוגז עדין 1.5 ליטר – 6.79 ₪.
מחיר מומלץ לצרכן Schweppes מוגז עדין 0.5 ליטר – 7 ₪.


Schweppes הוא מותג בינ"ל המשווק בעולם ע"י חברת cadbury – Schweppes.
בשנת 1967 היה Schweppes למשקה הבינ"ל הראשון ששווק בשוק המשקאות הישראלי ע"י יפאורה.
באפריל 1970 נחנך המפעל לייצור משקאות "Schweppes" באזור התעשייה שבמערב רחובות ובתוך שנה הביקוש למוצריו עלה על ההיצע.
בדצמבר 2006 חתמה יפאורה על הסכם עם החברה העולמית קדבורי-Schweppes, לרכישת הבעלות על מותגי Schweppes בישראל תמורת 9 מיליון שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר