סל הקניות של שחר 764

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: מיץ תפוזים מוגז עם פרי – מוצלח ביותר, סלטים מוכנים – לא מלהיבים, מנות בשריות מצוננות – הצמחוניות עדיפות, לחם משודרג – טוב גם במחיר, תחליפי חלב – תוספת מבורכת, קוסקוס מרוקאי – עדיין לא כמו עבודת יד

Schweppes תפוז של יפאורה

השילוב בין סודה לבין מיץ תפוזים – עם פרי ממשי, מוצלח מאוד
השילוב בין סודה לבין מיץ תפוזים – עם פרי ממשי, מוצלח מאוד. צילום סטודיו יפאורה

ההשקה של משקה זה בארץ היא בשורה לכל מי שאוהב מיץ תפוזים, ובמיוחד למי שאוהב אותו מוגז. השילוב בין סודה לבין מיץ תפוזים – עם פרי ממשי,  מוצלח מאוד, מה עוד שכמות הסוכר במשקה אינה גבוהה. כך מקבלים משקה שהוא טעים וכייף להמשיך לשתות אותו. החברה מכוונת לקהל המבוגר יותר, והמוצר אכן נותן לכך מענה. המחיר 4.9-6.6 ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: זו השקה מוצלחת במיוחד.

סלטי השוק של אחלה מבית שטראוס

סלט פלפלי חלפיניו, סלט מנגולד, וסלט קישואים – לא התלהבנו מאף אחד מהם
סלט פלפלי חלפיניו, סלט מנגולד, וסלט קישואים – לא התלהבנו מאף אחד מהם

שלושה סלטים חדשים השיקה החברה כחלק מסדרת סלטים זו – סלט פלפלי חלפיניו, סלט מנגולד, וסלט קישואים. הראשון שהם מורכב אמנם מפלפלים יותר מעניינים מהפלפלים הרגילים, אבל התוצאה בנאלית למדי. לא מצאנו שום דבר מיוחד בטעם של סלט זה בהשוואה לסלטי פלפלים "רגילים". סלט הקישואים המשלב בצל וביצים קשות, היה גם עמוס בשמן וגם עם טעמים חזקים מדי; ואילו סלט המנגולד  חביב אבל לא מלהיב במיוחד. המחיר 7.9-10.5 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו מאף אחד מהם.

מנות בשריות מצוננות מסדרת המטבח הישראלי של שופרסל

ההיצע כולל מפרום, פלפלים ממולאים בבשר בקר ואורז, קציצות ברוטב עגבניות, גולאש, וספגטי בולונז
ההיצע כולל מפרום, פלפלים ממולאים בבשר בקר ואורז, קציצות ברוטב עגבניות, גולאש, וספגטי בולונז

החברה הרחיבה את קו המנות המצוננות שלה, והשיקה מספר מנות בשריות. ההיצע כולל מפרום, פלפלים ממולאים בבשר בקר ואורז, קציצות ברוטב עגבניות, גולאש, וספגטי בולונז. המפרום היה קמחי מעט. המרקם שלו והטעמים שלו לא קרובים מספיק לטעם של מפרום ביתי. הקציצות ברוטב עגבניות טובות יותר מהמפרום, אבל גם כאן הורגשה העובדה שהן לא נעשו בבית, בעיקר בגלל התיבול הלא מדויק. המחיר 24.9 שקלים ל-520-770 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: המנות הצמחוניות בסדרה מוצלחות יותר.

לחם חיטה מלאה וגרעיני חמניות של מאפיית אנג'ל

אופציה טובה למי שרוצה לרכוש לחם טוב יותר במחיר סביר
אופציה טובה למי שרוצה לרכוש לחם טוב יותר במחיר סביר. צילום חגית גורן

לחם חדש זה הוא חלק מסדרת הפרימיום אנג'ל צרפתי. כמו לחמים אחרים בסדרה, הוא מבוסס על מחמצת חיטה, בעוד שישנם לחמים המבוססים על מחמצת שיפון. בדרך זו מאמצת המאפייה חלק ממאפייני האפייה האיכותית, ובכך היא משדרגת את הלחמים הללו לעומת הרגילים. אז נכון, זה לא באמת לחם שקנינו בבולנז'רי בצרפת, אבל מהווה אופציה טובה למי שרוצה לרכוש לחם טוב יותר במחיר סביר, במיוחד לאור הוספת גרעיני החמניה – תוספת אהובה עלינו במיוחד בלחמים. המחיר 12.5-12.9 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שרוצה לחם טוב יותר במחיר נוח יותר.

משקאות תחליפי חלב של איזולה ביו

תוספת מבורכת לקטגוריה של תחליפי החלב
תוספת מבורכת לקטגוריה של תחליפי החלב. צילום שי נייבורג

שני המשקאות החדשים, שהגיעו ארצה בזכות חברת ליב, הם תחליף למשקאות חלב רגילים. Just Brown Rice הוא משקה המיוצר מאורז מלא אורגני, ללא תוספת סוכר או כל רכיב אחר. יש לו טעם טבעי של אורז ומתיקות עדינה, והוא משמש בקלות כתחליף לחלב. Moka הוא שילוב של שיבולת שועל, קפה, נבט חיטה ועוד, וגם הוא משקה אורגני, מעין שוקו למבוגרים. זה משקה מפתיע לטובה, ששימש אותנו נאמנה עם דגני בוקר. המחיר 13.9 שקלים לליטר. להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, טיב טעם, ויקטורי, חנויות הטבע הפרטיות וסופרים נבחרים.

בשורה התחתונה: תוספת מבורכת לקטגוריה של תחליפי החלב.

קוסקוס מרוקאי של מאסטר שף

הקוסקוס בסדרה זו מוצלח יותר ממרבית המוצרים שכבר קיימים על המדפים בחנויות
הקוסקוס בסדרה זו מוצלח יותר ממרבית המוצרים שכבר קיימים על המדפים בחנויות. צילום שני בריל

קו המוצרים של המותג מתרחב, והפעם עם סדרה של קוסקוס שיוצר במיוחד במרוקו. חומר הגלם הוא 100% חיטת דורום, ממנה מכינים קוסקוס דק, קוסקוס בינוני, וקוסקוס מחיטה מלאה. צריך להתייחס לסדרה הזו בשני כובעים – מצד אחד, היא לא באמת מהווה תחרות לקוסקוס המרוקאי שמכינים בבית, שאין מוצר תעשייתי שמשתווה לו. מצד שני, הקוסקוס בסדרה זו מוצלח יותר ממרבית המוצרים שכבר קיימים על המדפים בחנויות. לגבי הקוסקוס מחיטה מלאה, תקנו אותו רק אם אתם חייבים. המחיר 7.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

בשורה התחתונה: רק זכרו שזה לא באמת משתווה לקוסקוס שנעשה בעבודה יד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר