יצא בעברית הספר WINES FOR DUMMIES בהוצאת מטר: יינות לאובדי עצות

הרציונל שמאחורי "יינות לאובדי עצות" הוא כי בעוד עולם היין הוא עולם מרתק של צבעים, ריחות ותרבויות, הוא נתפס על ידי רבים – ובצדק – כעולם זר ומאיים, עתיר מילים מפחידות ושימוש במושגים כמו עפיצות, ריח של עור, אדמה, טבק, עשבוניות – מי רוצה את אלה בכלל ביין שלו?

בהוצאת מטר יצא בעברית הספר WINES FOR DUMMIES  מאת אד מקארתי ומרי יואינג-מאליגן, והוא קיבל את השם הפחות "טמבלי" מאשר במקור: יינות לאובדי עצות. תרגם אותו לעברית עמית יריב, המוכר לרבים כמדריך יין ועיתונאי יין הכותב במקומות רבים, ומני פאר הוא היועץ המקצועי שליווה את המהדורה העברית.

הרציונל שמאחורי "יינות לאובדי עצות" הוא כי בעוד עולם היין הוא עולם מרתק של צבעים, ריחות ותרבויות, הוא נתפס על ידי רבים – ובצדק – כעולם זר ומאיים, עתיר מילים מפחידות ושימוש במושגים כמו עפיצות, ריח של עור, אדמה, טבק, עשבוניות – מי רוצה את אלה בכלל ביין שלו?

הספר הוא מדריך מקיף חובב היין המתחיל בנבכי עולם היין. מחברי הספר, אד מקארתי ומרי יואינג מאליג,ן הם חובבי יין מושבעים ומדריכים ותיקים בתחום היין. יואינג מאליגן נושאת את התואר Master of Wine, ומקארתי הוא בעל תואר "מדריך יין מוסמך" – Certified Wine Educator.
ביחד הם לוקחים את הקורא אובד העצות לסיור בעולם היין, ופועלים להסרת המכשולים האורבים למתחילים את דרכם בתחום היין.

בשפה נהירה ובהומור, מדריכים יואינג-מאליגן ומקארתי את הקורא בנבכי הזנים השונים, תהליכי הייצור, סודות קריאת התוויות ומסתרי הזמנת היין במסעדה. קריאה בספר מוכיחה שאפשר ללמוד את שפת היין בצורה ברורה ומהנה, בלי להרגיש טמבלים.

הספר סוקר את אזורי היין החשובים בעולם, מאפייניהם ויינותיהם המומלצים, מגיש טיפים ועצות מעשיות לרכישה מוצלחת של יין למרתף הביתי ולאחסנתו, ומציע רעיונות להקמת אוסף יינות מרשים ואיכותי.

WINES FOR DUMMIES הוא אחד מספרי היין הנמכרים בעולם, ובין עשרת הספרים הנמכרים ביותר בקטגוריית "אוכל ויין" באתר Amazon.com.

התרגום לעברית מבוסס על המהדורה הרביעית של הספר. היועץ המקצועי למהדורה העברית הוא העיתונאי מני פאר, מוותיקי העיתונאים בתחום היין ומהבכירים שבהם. 
לצד הייעוץ המקצועי והעדכונים הדרושים לספר המקורי, כתב מני גם פרק חדש העוסק בענף היין בישראל מראשיתו ועד ימינו. פרק זה חשוב לחובבי יין בארצנו, והוא משתלב בסגנון המקצועי והקליל של המקור.

הספר הוא חלק מסדרת "לאובדי עצות" המוכרת ברחבי העולם בשמה FOR DUMMIES והמזוהה ביותר מ-30 מדינות ושפות בצבע הצהוב של הכריכה.
הסדרה כוללת כיום כ-1,500 כותרים, ומדי שנה יוצאים לאור בארה"ב כ-100 כותרים חדשים במגוון רחב ביותר של נושאים בכל תחום העולה על הדעת.

מחיר מומלץ: 99 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר