יצרנית "תבליני מימון" מקימה מפעל תבלינים חדש בבאר-שבע בכ-8 מיליון ש"ח

"א.ל ייצור ושיווק תבלינים" הנה החברה מהמובילות בישראל בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול בשוק הקמעונאי. נתח השוק שלה נאמד בכ-40%

חברת "א.ל ייצור ושיווק תבלינים", המייצרת ומשווקת את מותג התבלינים "תבליני מימון", רכשה לאחרונה מתחם של 5 דונם בא.ת עמק שרה בבאר שבע להקמת מפעל תבלינים חדש בשטח של 2,000 מ"ר בנוי, בהיקף השקעה כולל של כ-8 מיליון ₪.
המפעל החדש יכפיל בגודלו את המפעל הקיים בא.ת קריית יהודית בעיר, והוא אמור להיחנך ביולי 2007.

ליזי ברששת, מנהלת השיווק ב"תבליני מימון", מוסרת כי ב- 10 השנים האחרונות "תבליני מימון" מציגה צמיחה של כ- 25% מדי שנה.
בשנים האחרונות הרחיבה החברה באופן משמעותי את היקפי פעילותה בכמה מישורים – הגדלת מגוון מוצרי החברה כתוצאה מפיתוח מוצרים ותערובות תבלינים חדשות; הגדלת מערך ההפצה של החברה לכלל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות בכל רחבי הארץ; וכניסה לתחומי פעילות חדשים בשוק המוסדי והתעשייתי (אספקת תבלינים לחברות הסעדה, יצרני מזון ועוד).

לדברי ברששת, המפעל החדש יאפשר להגדיל משמעותית (בכ- 200%) את כושר הייצור של החברה, על מנת לעמוד בדרישות האספקה לכל החנויות ברחבי הארץ, ולהגדיל את פעילותה של תבליני מימון בשוק המוסדי והתעשייתי בישראל. כמו כן, החברה בודקת בימים אלה גם את הרחבת פעילותה לחו"ל. בימים אלה נמצאת החברה במו"מ מתקדם לייצוא תבלינים ותערובות תיבול לארה"ב וקפריסין.

עוד מסרה, כי המפעל החדש יכלול מפעל ייצור חדשני (הכולל מכונות אריזה מתקדמות), מעבדות, מחסן לוגיסטי ומשרדים.

"א.ל ייצור ושיווק תבלינים" הנה החברה מהמובילות בישראל בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול בשוק הקמעונאי. נתח השוק שלה נאמד בכ-40%.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר