יקבי בנימינה עם יינות לבנים לקראת חג השבועות: סוביניון בלאן, גוורצטרמינר, ויוניה 2006 מסדרת Special Reserve

בשנים האחרונות, העולם הקולינרי מצא כי היין והגבינה מחמיאים זה לזו באופן מושלם.היין מספק את החומציות המתאימה למליחות הגבינה, והופך את הסעודה לחגיגה מושלמת

התפתחות הטעם הישראלי בכל הנוגע לגבינות איכות, מביאה גם לחיפוש אחר שידוך מחמיא של יין מזנים ייחודיים.
לרגל חג השבועות מציגים יקבי בנימינה שלושה יינות לבנים, האמורים להשביח את ארוחות החג.

היינות כולם מסדרת Special Reserve של יקבי בנימינה:
סוביניון בלאן, גוורצטרמינר וויוניה 2006, וביקבי בנימינה אומרים כי הם לא מתפשרים על איכות הענב, שילובי הפרי והטיפול קשוב בכל תהליכי התסיסה וההבשלה, ולפיכך היינות מותאמים היטב לארוחה אותם הם מלווים.

הגוורצטמינר והסוביניון בלאן פקוקים בפקקי הברגה, בהם משתמשים ביקבי בנימינה ביינות אלו החל מבציר 2005 . זאת מתוך הנחה כי סגירה מסוג זה מספקת את הפיתרון הטוב ביותר לשמירה אופטימלית של היינות הלבנים הללו.
הויונייה יוצא לראשונה בבקבוק בעל תכולה של 500 מ"ל במטרה לקדם את הזן הייחודי הזה בקרב הצרכן הישראלי. הוא ימכר בעיקר במסעדות וחנויות היין.

סוביניון בלאן Special Reserve 2006
יין לבן יבש. ענבי הסוביניון בלאן נבצרו בראשית עונת הבציר, בכרמים המטופחים של מושב כרם בן זימרה. תירוש הענבים עבר השרייה קרה עם הקליפות למשך 10 שעות על מנת להגדיל את מיצוי חומרי הארומה מן הקליפה. לאחר ההשריה היין תסס במשך שלושה שבועות במיכלי נירוסטה בטמפרטורה של 10 מעלות צלזיוס
היין מתאפיין בארומה עשבונית מודגשת, טעמו אלגנטי, רענן ובעל חמיצות מאוזנת.
מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 8-10 מעלות צלזיוס. היין מתאים למאכלי דגים, גבינות, מתאבנים ומאכלים מוקרמים.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

גוורצטרמינר Special Reserve 2006
ענבי גוורצטרמינר שגדלו בכפר תבור שבגליל, נבצרו בשעות הבוקר המוקדמות והועברו ליקב לתסיסה בטמפרטורה של 10 מעלות צלזיוס לאחר סחיטה עדינה. לאחר סוף התסיסה טמפרטורת היין הורדה לכ– 0 מעלות צלזיוס במטרה לעצור את התסיסה ולשמר חלק מהמתיקות הטבעית כיין חצי יבש.
היין מתאפיין בארומה אקזוטית המלווה בניחוחות מי ורדים וליצ'י. ליין מתיקות קלה בלבד, מאוזנת היטב עם חמיצות מרעננת.
מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 8-10 מעלות צלזיוס, מלווה במנות פיקנטיות.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

ויונייה Special Reserve 2006
השנה חונכים לראשונה ביקבי בנימינה יין ויונייה Special Reserve 2006, בבקבוק בעל נפח של 500 מ"ל, בשונה משיווק היין בעבר בבקבוק בן 750 מ"ל.
הויונייה מיוצר מ- 100% ענבי ויונייה. זן ענבים איכותי אשר מקורו בעמק הרון, צרפת. ענבי הויונייה נבצרו מכרם במושב עלמה בגליל העליון, בבציר ידני בשעות הבוקר. לאחר הסחיטה, התירוש עבר תסיסה קרה ובסיומה, שהה היין בחביות עץ לתקופה קצרה בלבד.
היין עשיר בארומת פרי המורכבת מניחוחות אשכולית ואפרסק. טעמו של היין מתמשך והוא בעל נוכחות נעימה בחיך לאורך זמן. מומלץ להגישו בטמפרטורה 12-10 מעלות.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר