יקבי ברקן בתכנית הגמר של קרב סכינים: מהלך התוכן השיווקי הטוב ביותר בדצמבר

השילוב של "יקבי ברקן" בתכנית הגמר של קרב סכינים נעשה בצורה מתוחכמת ואיכותית המחברת בין נושא התכנית לעולם התוכן של המותג, ומכאן שהאינטגרציה של מותג היין טבעית לתכנית ומועברת במגוון דרכים היוצרות נוכחות חזקה

חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" מפרסמת מדי חודש את מדד מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של החודש לפי מדד ה BCE – (הערכת תוכן ממותג) בכלל הקטגוריות.
במסגרת הבדיקה החודשית של חברת Effect-TV נדגמו לצורך בניית מדד מהלכי התוכן השיווקי הטובים של חודש דצמבר, מעל 90 תוכניות של ערוץ 10, קשת, רשת, ו- HOT, ובסך הכל נדגמו 43 מותגים.

בדירוג הגבוה לחודש דצמבר זכו "יקבי ברקן" בגמר של קרב סכינים
השילוב של "יקבי ברקן" בתכנית הגמר של קרב סכינים נעשה בצורה מתוחכמת ואיכותית המחברת בין נושא התכנית לעולם התוכן של המותג, ומכאן שהאינטגרציה של מותג היין טבעית לתכנית ומועברת במגוון דרכים היוצרות נוכחות חזקה:
– המומחה של "יקבי ברקן" בתפקיד הסומלייה, המתאים את סוג היין לאוכל המוגש לצוות השופטים (הטועמים) המהווים חלק מרכזי בעלילה בשלב ההחלטה של השפים הזוכים.
– הסט של איזור הארוחה מורכב מ- Look & Feel של בקבוקי יין ומקנה אווירה מותאמת לחווית היין והארוחה
– שילוב היין ב- Product Placement במגוון סיטואציות לאורך התכנית
מכלול הפעילויות הללו יוצר אינטגרציה מירבית בין המותג לתוכן המשודר ומסייע ליצור נראות חזקה שמשפרת את הציון הכולל, ומעניקה ל"יקבי ברקן" את הציון הגבוה במדד ה- BCE לחודש דצמבר.

"אסם" ב"גיל חובב – מצעד האוכל הישראלי"
בתכנית הבישול של גיל חובב מבססת אסם את עוצמתה בעולם האוכל הישראלי, ולוקחת בעלות על נושא הכנת ארוחה ב- 3 מרכיבים בצורה יפה ומתוחכמת אשר משולבת במספר רבדים של נראות ושל אינטגרציה.
ניתן לראות את הנוכחות של אסם בכל ההיבטים של הנראות בתכנית, לרבות ב- Look & Feel הכללי, במעברים הגרפיים ובפינות התוכן. את האינטגרציה של אסם לתכנית ניתן לראות במגוון דרכים, לדוגמא: פינה בתוך התכנית אשר מוגדרת כ"פינת 3 המרכיבים" וכוללת הדגמה ויישום של הכנת ארוחה ב- 3 מרכיבים באמצעות מנחה התוכנית, גיל חובב. חיזוק לאינטגרציה של אסם בתכנית מגיע מפעילות החסויות המציגות עולם של פתרונות ל"ארוחה בשלושה מרכיבים" העוטפת את התכנית ומחזקת את המודעות והשיוך לאסם.
בנוסף,ניתן לראות כיצד אסם ממשיכה את הפעילות שנוצרת על המסך ויוצרת מעורבות מתמשכת של הצופים באמצעות קריאה לשליחת מתכונים לבישול ב- 3 מרכיבים לאתר האינטרנט www.bishulim.co.il המקנים אפשרות של זכייה בפרסים.

"מועצת החלב" ב"החיים זה לא הכל"
בתכנית "החיים זה לא הכל" מתבצעת פעילות התוכן השיווקי בצורה ייחודית, במסגרתה שזורים מסרים כלליים של מועצת החלב אשר אינם משוייכים למותג חלב ספציפי. במספר רב של סצינות בהן משתתפים גיבורי התכנית נעשה שימוש במגוון מותגי החלב: "תנובה", "יטבתה" ו"טרה", ובאמצעותם מוצגים נושאי חשיבות שתיית החלב מספר פעמים ביום, והתרומה שלו לשמירה על בריאות הגוף.
בפועל, האינטגרציה לתוכן נעשית בצורה קריאטיבית וטבעית, הכוללת שילוב של טקסטים וסצינות ייעודיים סביב נושא צריכת החלב, תוך הדגמה מעשית של השימוש במגוון מותגים מובילים. הפעילות ייחודית ומעניינת, מאחר ולמועצת החלב אין מוצרים משלה והיא ממנפת את המסרים השיווקיים שלה באמצעות מגוון המותגים בקטגוריה.


חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" מספקת מדדים איכותיים וכמותיים לבקרה וניתוח של הצלחת מהלכי תוכן שיווקי והחזר ההשקעה במהלכים המבוססים על מודל מחקרי ייחודי שפיתחה. החברה מתמחה בניתוח מהלכי התוכן השיווקי בתוכניות הטלוויזיה ומעניקה שירותי בקרה, וניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי, למפרסמים וגופים משדרים (הזכיינים). בכל חודש תפרסם Effect-TV את מדד מהלכי התוכן השיווקי הטובים של החודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר