יקבי ברקן: יינות מבצירים חדשים בסדרת ברקן קלאסיק

ביקב אומרים כי סדרת ברקן קלאסיק הנה עמוד השדרה של מכירות היקב, כל היינות נמכרים במחיר הוגן תוך דגש על איכות, ותשומת לב גם לעיצוב התוויות

יקבי ברקן מתחילים לשווק שני יינות לבנים מבציר 2007, ושני יינות אדומים מבציר 2006.
ביקב אומרים כי סדרת ברקן קלאסיק הנה עמוד השדרה של מכירות היקב, כל היינות נמכרים במחיר הוגן תוך דגש על איכות, ותשומת לב גם לעיצוב התוויות.

ברקן קלאסיק אמרלד ריזלינג 2007
מקור הענבים של יין זה (100% אמרלד ריזלינג) בכרמים בתל-צפית, מזכרת בתיה וכפר תבור. היין מאופיין בארומות מוסקטיות מתקתקות, ריחות פרחי בר ופריחת הדרים.
ליין גוף קל עד בינוני, עם טעמי פרי עזים וטריים המלווים בטעמי ליים ותחושה מינרלית. מתיקותו העדינה של היין מאוזנת על ידי חמיצות נעימה.
מחיר היין לצרכן: 29.00 ₪.

ברקן קלאסיק שרדונה 2007
ברקן קלאסיק שרדונה 100 אחוז זה מיוצר בתסיסה נקייה וקרירה, במיכלי נירוסטה מודרניים וללא שהייה בחביות. תהליך ייצור זה מאפשר לשמר את תכונות הפרי במיטבן: אפרסק לבן, אגס ומלון. זהו יין בעל גוף קל עד בינוני.
מחיר לצרכן: 29.00 ₪.

ברקן קלאסיק מרלו 2006
ברקן קלאסיק מרלו 100 אחוז זה מציג צבע אדום רובי עמוק ומאופיין בארומה של דובדבנים ופלפל שחור גרוס. זהו יין בעל גוף בינוני עד מלא עם טאנינים עגולים. הוא מוכן לשתייה כעת או בשנים הקרובות.
מחיר לצרכן: 41.00 ₪.

ברקן קלאסיק קברנה סוביניון 2006
הפרי (100% קברנה סוביניון) ליין זה מגיע ממספר כרמים בגליל העליון וברמת הגולן. היין בעל צבע עז וצעיר, ארומות אופיניות לזן – קסיס ודובדבן שחור ושמץ פלפל ירוק – וגוף נעים.
שיטת ייצור היין: עם מגע עץ וחמצון קל, הבטיחה יין בעל מורכבות טובה, אך עם זאת נגיש.
מחיר לצרכן: 41.00 ₪.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר