יקבי כרמל בקמפיין אינטרנט לקראת חנוכת בציר 2004 של יין הדגל Carmel Limited Edition

לאור הצלחת קמפיין האינטרנט שנערך לקראת חנוכת הבציר הקודם של היין, החליטו ב"יקבי כרמל" לנקוט גם השנה בשיטת השיווק שבמסגרתה תוקצה כמות מוגבלת של 100 מארזי עץ, המכילים 6 בקבוקים כל אחד, שיוצעו למכירה באתר אינטרנט ייעודי שיעלה לקראת צאת היין

לקראת חנוכת Carmel Limited Edition 2004 יוצאים "יקבי כרמל" בקמפיין אינטרנט בו תינתן אפשרות להשתתף בהגרלת הזכות לרכוש את היין המיוחד. היין ייצא במהדורה מוגבלת בת 13,344 בקבוקים ממוספרים בלבד, אשר 25% מהם מיועדים לייצוא והשאר לחנויות יין מתמחות ומסעדות נבחרות בלבד.

לאור הצלחת קמפיין האינטרנט שנערך לקראת חנוכת הבציר הקודם של היין, החליטו ב"יקבי כרמל" לנקוט גם השנה בשיטת השיווק שבמסגרתה תוקצה כמות מוגבלת של 100 מארזי עץ, המכילים 6 בקבוקים כל אחד, שיוצעו למכירה באתר אינטרנט ייעודי שיעלה לקראת צאת היין.

אתר האינטרנט הוקם במיוחד, והוא מעניק הזדמנות שווה לרכוש את היין. מבין הנרשמים באתר רק 100 הזוכים יוכלו לרכוש את האריזה המהודרת.

ההרשמה להגרלה דרך האתר תתבצע עד 30.6.2007. הגרלת האופציה לרכוש את מארז העץ תיערך באופן אקראי ב- 01.7.2006 בשעה 10:00 בפיקוח יועץ משפטי של החברה.
כתובת האתר: www.CarmelLimited.co.il

מארז העץ המהודר המכיל 6 בקבוקים ממוספרים יוצע למכירה במסגרת ההגרלה ב- 950 ₪. הרוכשים יקבלו את מארזי היין ישירות לבתיהם.
החל מ- 08.7.2007 ניתן יהיה להשיג את היין גם בחנויות היין המובחרות.

Carmel Limited Edition 2004
יין אדום יבש, הופק משילוב של ענבי קברנה סוביניון, פטי וורדו ומרלו. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התיישן היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 15 חודשים. היין בעל גוון ארגמני עמוק וארומות של פטל שחור, קסיס, תבלינים אקזוטיים ואקליפטוס. הוא בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. על מנת לשמר את מירב הפוטנציאל הגלום בו, בוקבק היין בלא תהליכי הצללה ולאחר סינון גס בלבד, ועל כן עשוי לפתח משקע טבעי במהלך ההתיישנות בבקבוק.
יינן: ליאור לקסר – יינן ראשי.
מחיר מומלץ לבקבוק: 180 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר