יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION"

מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה

יקבי כרמל ממתגים מחדש את סדרת היינות "PRIVATE COLLECTION", המזוהה עם היקב ונושאת את דמותו של מייסד היקב הברון אדמונד דה רוטשילד.

מיתוג סדרת ה- "PRIVATE COLLECTION" הוא מהלך משלים לשדרוג הסדרה לסדרת פרימיום, המציעה לצרכן הסופי יינות באיכות גבוהה ביחס למחיר. מהלך המיתוג מחדש יגובה בפעילויות שיווקית רחבה אשר תכלול קמפיין פרסום טלוויזיוני, פרסום בבתי קולנוע, מודעות במגזינים ותמיכה רחבה בנקודות המכירה.
במסגרת המיתוג גם עוצב מחדש לוגו הסדרה ככזה המייצג את מהותה ומעביר מסר של איכות, אלגנטיות ובינלאומיות. עוד יבוא המיתוג מחדש לידי ביטוי באמצעות תוויות חדשות לבקבוקי הסדרה ונראות הבקבוקים עצמם.

יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מציינת: "המיתוג החדש של סדרת "PRIVATE COLLECTION" הינו אחד הצעדים המשמעותיים במסגרת המהפכה של יקבי כרמל. ממחקרים שערכנו עלה כי לנראות התווית של היין יש משמעות גדולה בהעדפת יין כזה או אחר על ידי הצרכן. אנו צופים כי המהלך יביא לגידול של כ-10% בנתח השוק ולצמיחת הקטגוריה כולה."

סדרת ה"PRIVATE COLLECTION" של יקבי כרמל בפורמט החדש מונה שמונה סוגי יינות, ובהם ארבעה יינות אדומים מהסוגים קברנה מרלו, קברנה, שיראז ומרלו; שלושה יינות לבנים מהסוגים אמרלד ריזלינג, שרדונה וסוביניון בלאן. כמו-וכן מצטרף לסדרה מוצר חדש יין לבן מבעבע מסוג ברוט אשר מהווה את הסנונית הראשונה מהסדרה המחודשת שיצא לשוק. היינות יימכרו לצרכנים, באמצעות רשתות השיווק וחנויות היין המתמחות , בטווח המחירים המוכרים של הסדרה העומדים על 38-59 ₪ לבקבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר