יקבי רמת הגולן – ארץ היין בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ- 800 אלף ₪

יקבי רמת הגולן ממשיכים את היצירה, ועולים באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע בקמפיין טלוויזיה תחת הקונספט: “יקבי רמת הגולן- ארץ היין”,בהיקף השקעה של כ- 800 אלף ₪. הקמפיין יעלה הערב (יום חמישי 3.8.06) למשך שבועיים בערוץ 2.

לדברי מנהל אגף השיווק של יקבי רמת הגולן, בנצי אלישע: “דווקא בתקופה קשה זו, אנו מרימים את הראש וגאים להציג את היצירה פרי כפינו. דווקא עכשיו, כשעל מרקע הטלוויזיה עולות תמונות מלחמה בלתי פוסקות, מצאנו לנכון להביא לצופה חוויה אחרת ומרגשת מהצפון, חוויה של ארץ היין- תמונות הארץ היפה, אנשיה ויצירתם”.

יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה,המבוססת על נכסיות המותג באזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג אב אשר מקרין ערך לתתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.

יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983, ונחשבים כחוד החנית של תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ-20 זנים תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.


קרדיטים:
משרד פרסום: ברוקנר נטע
מנהל קריאייטיב: עפר יער
ארט דירקטור: אלכס אטלס
תקציבאית: הדס ודמני
יחסי ציבור: שטרן אריאלי







היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה