יקבי רמת הגולן במהלך נרחב לחיזוק תרבות היין בישראל

יקבי רמת הגולן מסתערים על קיץ 2010 עם מהלך רחב לחיזוק תרבות היין בישראל, במסגרתו מכריז היקב על מגוון פעילויות לקהל הרחב במהלך חודשי, ויחשפו את מגוון יינותיו של היקב: הצעירים והמרעננים, ויינות אדומים קלים המתאימים לקיץ החם

יקבי רמת הגולן מסתערים על קיץ 2010 עם מהלך רחב לחיזוק תרבות היין בישראל, במסגרתו מכריז היקב על מגוון פעילויות לקהל הרחב במהלך חודשי, ויחשפו את מגוון יינותיו של היקב: הצעירים והמרעננים, ויינות אדומים קלים המתאימים לקיץ החם.

את סדרת פעילויות הקיץ פותח שיתוף פעולה עם מסעדת לה לה לנד בחוף גורדון – ת"א. בכל שלישי בערב (החל מ- 13 ביולי עד סוף אוגוסט) יתקיים במסעדת החוף מופע של ההרכב המוסיקלי 'איטלו' בסגנון לטיני – קובני, ויוצעו למכירה יינות קיץ של היקב במחירים המוגדרים כאטרקטיביים.

בפסטיבל היין בירושלים (3-5 באוגוסט) יקימו יקבי רמת הגולן מתחם תחת הקונספט "לטעום את המקום", עם מבחר יינות עשיר.

כמדי שנה בתקופת הבציר, יתקיים ביקבי רמת הגולן קונצרט בציר. השנה תתארח במתחם היקב להקת 'היהודים' במופע לילי במוצ"ש 21.8.10.

בפסטיבל הג'אז באילת, שיתקיים ב- 23-26 באוגוסט, יקים היקב מתחם יין , שיוקדש למיזם המשותף עם רשות הטבע והגנים. בעקבות שריפת הענק שהתחוללה לאחרונה בשמורת הטבע גמלא ברמת הגולן, החליט היקב כי פעילותו במהלך הפסטיבל תוכל להרחיב את החשיפה לנעשה בשמורה, ובכך להמשיך ולתמוך בפרויקט המשותף שנרקם לפני כחצי שנה, לטובת שימור אוכלוסיית הנשרים המקננת במצוק הנחל.
במסגרת זו, יצרו שני הגופים סמל משותף אשר יופיע על גבי בקבוקי סדרת יינות 'גמלא', שיוצגו לטעימה ולמכירה בפסטיבל הג'אז. חלק מהכנסות יינות 'גמלא' יועברו למימון פרויקט רשות הטבע והגנים לשמירה על אוכלוסיית הנשרים בגמלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר