יקב ברקן ברשימת ה-Superbrands של ישראל

הבחירה נעשתה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שבמסגרתו הכתירו צרכנים מותגים מצטיינים, שאיתם יש להם קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד. יקב ברקן הוכתר כמותג שהפגין הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק הישראלי

בפעם הראשונה נכנס יקב ברקן לרשימת מותגי העל – Superbrands בישראל, לאחר שדורג על ידי צרכנים.
הבחירה נעשתה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שבמסגרתו הכתירו צרכנים מותגים מצטיינים, שאיתם יש להם קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד. יקב ברקן הוכתר כמותג שהפגין הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק הישראלי.

צוות השופטים המקצועי של Superbrands מורכב מ- 136 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק. המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר שנבחרו על ידם, עוברים למחקר צרכנים שעורכת חברת המחקר MarketWatch, על פי מתודולוגיית המחקר של Superbrands בעולם.

יקב ברקן זכה לאורך השנים בכ- 200 מדליות בתחרויות בינלאומיות, לפי היקב – המספר הגדול ביותר בישראל. לברקן יותר מ- 10,000 דונם כרמים בכל אזורי הגידול בארץ, ממצפה רמון בדרום עד הגליל העליון בצפון, עם עשרות זנים הפרוסים בין הכרמים.

ביקב אומרים כי הם מאמינים שלכל אחד זכות ליהנות מבקבוק יין טוב, בכל רמת מחיר, לכל אירוע ועבור כל “צורך”. לשם כך מציע היקב שבע סדרות ברמות מחיר שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר