יקב 'המסרק' חונך יין בוטיק חדש King's bland המערב שני בצירים עוקבים ומספר זני ענבים

צבעו של היין סגול עמוק. טועמיו מעידים כי בהרחתו מתגלים פירות אדומים וסגולים המזכירים פטל ודמדמניות בשילוב שזיפים ואוכמניות. טעם הפרי שולט כל עוד היין בפה, בעוד הטנינים והחומצה העדינים מתגלים רק לאחר בליעתו. הטעם המסיים של היין ארוך ומתפתח עם הזמן


יקב 'המסרק' חונך יין בוטיק חדש King's bland המערב שני בצירים עוקבים ומספר זני ענבים.
ביקב אומרים כי ליין החדש ניחוחות ובטעמים של יין צעיר ופירותי לצד איכויות ועומק של יין מרתפים מיושן, איכותי וכבד. היין ניתן לאחסון ויישון, אך ניתן ליהנות מטעמיו גם מיד לאחר רכישתו.
בשנה שעברה עלתה המהדורה הראשונה של הסדרה הייחודית על המדפים בארה"ב, אירופה ואוסטרליה ואזלה במהירות. עתה מגיע אל המדפים בישראל בציר 2004-2005.

האחים נחום וחנוך לבית גרינגרז הקימו לפני 7 שנים יקב בוטיק משפחתי. שיינותיו נמכרים זו השנה החמישית בארה"ב, אנגליה, קנדה, צרפת ואוסטרליה – והשנה עתידים להגיע גם למדפים בחנויות האיכות בישראל.

יין ה-King's bland הוא ספינת הדגל של היקב השנה, ומהווה שילוב חדשני ומוצלח בין יין צעיר ואיכותי, ליין מרתפים עמוק ומבוגר.

"למיטב ידיעתי, King's bland הוא היין היחיד בעולם שיש בו עירוב של סוגי ענבים שונים (קברנה סובניון, מרלו וזינפנדל) משני בצירים שונים", אומר נחום גרינגרז – היינן של יקב 'המסרק' השוכן בהרי ירושלים, שם גם נבצרים הענבים המשמשים לייצור יינות היקב.
"שילוב הזנים והבצירים יצר יין מפתיע, צעיר ורענן" אומר נחום גרינגרז. "היין עשיר בטעמי פרי רעננים המייחדים כל זן בו, ומקנים לו גיוון של טעמים וניחוחות. מאידך, היין עתיר בטעמי עץ וניל וקפה המשולבים בטעמי הבוקה המלווים יינות מיושנים ומבוגרים, כך שבעת לגימת היין אנו נהנים מכמות נכבדה של פרי המשולבת היטב עם טעמי בוקה ועץ".

צבעו של היין סגול עמוק. טועמיו מעידים כי בהרחתו מתגלים פירות אדומים וסגולים המזכירים פטל ודמדמניות בשילוב שזיפים ואוכמניות. טעם הפרי שולט כל עוד היין בפה, בעוד הטנינים והחומצה העדינים מתגלים רק לאחר בליעתו. הטעם המסיים של היין ארוך ומתפתח עם הזמן.

על מנת ליהנות מהיין ממליץ גרינגרז לחדרר את היין לפחות שעתיים לפני מזיגתו, ואף יותר. יש ללגום מהיין בטמפרטורה של 18 מעלות צלזיוס, והוא מתאים במיוחד להגשה לצד פלטת גבינות כחולות או מיושנות, או אומצה עשויה היטב.

ניתן לאחסן את היין 7-8 שנים בטרם פתיחתו.
מחיר מומלץ בחנויות: 90 ₪.
ניתן לרכוש את היין בחנויות המובחרות וביקב המסרק, וכן ניתן ללגום ממנו במסעדות ומלונות יוקרתיים רבים: 'TOO SEE', 'אורנה ואלה', 'גבריאל', 'טוקופיה', 'קולינרי', מלון מצודת דוד, מלון המלך דוד, מלון ענבל, מלון דן תל אביב
ועוד.

אתר היקב www.hamasrek.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר