יקב טוליפ זכה בתחרות העסקים הקטנים של ידיעות אחרונות

יקב טוליפ פועל מתוך מיקוד בשלושה ערכים עיקריים: יצור יין איכותי, מתן תמורה מלאה למחיר, ותרומה לקהילה עם הפעילות בכפר תקווה בקרית טבעון ושיתוף דיירים בכפר בעבודת היקב. בפרס חביב הקהל זכה יקב רימון

יקב טוליפ זכה בתחרות העסקים הקטנים של עיתון "ידיעות אחרונות" – יחד עם חמישה גופים אחרים, וזאת מתוך מאות מועמדים – בהחלט כבוד גדול.
כבוד נוסף לענף: יקב רימון מכרם בן זימרה  נבחר כחביב הקהל בתחרות, וזאת לאחר שקיבל את המספר הגדול ביותר של SMSים.

הזוכים עוסקים במגוון תחומים: דקופיינט – חברה לצביעת קירות ומבנים עם נגיעות אמנותיות, יקב טוליפ – יקב שמעסיק אנשים עם מוגבלויות, גיטאבגס – חברה שמייצרת תיקים ואביזרים להורים, מרגריטה אקטיביטי – יצרנים של בגדי ספורט, הגר סתת – מעצבת תכשיטים אופנתיים, ורואי גרשון – יצרן השוקולד של Roy.

הזכייה היא הישג נוסף לרשימת ההצלחות של יקב טוליפ בבעלות משפחת יצחקי הממוקם בכפר תקווה בקרית טבעון, ומעסיק עובדים מוגבלים מתושבי הכפר.
בין הזכיות: ציון הגבוה והראשון מבין היינות הישראלים של רוברט פרקר המבקר האמריקאי החשוב וכך גם של מגזין היין המוביל Wine Spectator.

"אני נרגש שהיקב שלנו זכה בתחרות מבין מאות מתמודדים מתחומים רבים ומגוונים, וכן שאנו היקב הראשון הזוכה בתחרות. ובטוח שזכיית יקב טוליפ בתחרות, תתרום לקידום תעשיית היין כולה", אומר רועי יצחקי, מנכ"ל היקב.

יקב טוליפ פועל מתוך מיקוד בשלושה ערכים עיקריים: יצור יין איכותי, מתן תמורה מלאה למחיר, ותרומה לקהילה עם הפעילות בכפר תקווה בקרית טבעון ושיתוף דיירים בכפר בעבודת היקב.

www.tulip-winery.co.il‏

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר