יקב מורד מלמד להפיק שיכר, ליקר ויין מפירות וירקות

יקב מורד ביוקנעם מעביר סדנאות וקורסים להכנת יין, שיכר וליקר מפירות ומירקות ארומטיים.

לפחות לפי מה שהיק מדווח, סדנת ליקר היא עניין של מה בכך. היא נמשכת כ- 40 דקות, ובמהלכה לומדים את רזי הליקר ומכינים ליקר פירות אישי שמקבל כל משתתף.
סדנה זאת מותנית במינימום של 10 משתתפים.

רציני יותר: קורס בן 3 מפגשים של כשלוש שעות כל מפגש, בשעות הערב. המשתתפים מקבלים ערכה להכנה בבית. מחיר הקורס 1,450 ₪. קורס היין הקרוב יתקיים בתאריכים 25.12, 1.1, 8.1.

הביקור ביקב הוא ללא תשלום, ואילו מחיר סדנת הליקר המהירה 35 ₪, כולל ערכת הפירות היבשים, בקבוק מהודר, הדרכה וסיור.

יקב מורד מתמחה בשיכרים וליקרים מיוחדים במינם. היקב הוקם לפני כ- 9 שנים על ידי יעקב ואתי מורד, תוך התבססות על ידע שעבר במשפחה במשך דורות. ביקב מייצרים יינות, אולם עיקר הייחודיות שלו הוא ייצור שיכר מפירות, ירקות וצמחי מרפא, להבדיל מיין שאותו מפיקים אך ורק מענבים. במקום ניתן לקבל הסבר על השלבים השונים בתהליכי הייצור, לראות את התסיסה במיכלי זכוכית, לצפות בסרטון, לטעום ממגוון של שיכרים, ולהתבשם מניחוחות של פירות ותבלינים. בין השיכרים: פסיפלורה, אשכוליות, פרי ההדס, מירקות כמו פטרוזיליה, נענע, וכן מחרובים, סלק, ואפילו תפוחי אדמה.

היקב פתוח לביקורים בכל יום בין השעות 8.30 ועד ארבע אחר הצהריים, בימי שישי עד השעה שתיים בצהרים ובשבתות בין השעות 9.30 ועד ארבע אחר הצהריים. היקב ומרכז המבקרים שוכנים באזור התעשייה שער יוקנעם, המקום שבו שכן בשעתו מפעל סולתם.


יקב מורד
אזור התעשייה שער יוקנעם
טל. 04-9597125
http://wine.morad.co.il


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר