יקב סוסון ים משיק את "פליני 2004"

היה לי הכבוד והעונג לבקר היום את זאב דוניה ביקב "סוסון ים" במושב בר-גיורא. לכבוד השקת ה"פליני 2004". זהו יין שעשוי משילוב ענבי קברנה סוביניון וענבי סירה ביחס שווה של 50 אחוז – 50 אחוז זאב טוען שזה לא סירה ולא קברנה אלא "יין חדש" ושהשלם מורכב מחלקיו

היה לי הכבוד והעונג לבקר היום את זאב דוניה ביקב "סוסון ים" במושב בר-גיורא. לכבוד השקת ה"פליני 2004". זהו יין שעשוי משילוב ענבי קברנה סוביניון וענבי סירה ביחס שווה של 50 אחוז – 50 אחוז זאב טוען שזה לא סירה ולא קברנה אלא "יין חדש" ושהשלם מורכב מחלקיו.

16 חודש התיישנות בחביות וביקבוק מחודש אפריל שנה זו הביא את זאב להשיק עתה את היין לכבוד חג-הסוכות. הבלנד הזה אינו מקורי והוא קיים באוסטרליה ובפרובנס בדרום צרפת.

ב- 90 שקל לבקבוק או לשישייה במחיר 480 שקל (80 שקל בקבוק) תקבלו יין מעניין בעל אופי וייחוד שנוצר מחיבור בין 2 זני הענבים שכל אחד מהם מעניק ליין מימד ונוכחות משל עצמו.

ליין צבע אדום עמוק, אלכוהול נעים שמטפס במעלה האף עם ארומת פרי אדום ושזיף בשל, גוף בינוני. היין אלגנטי ומורכב, שתו אותו עכשיו או השכיבו אותו לנוח לאורך זמן, כי טעמיו יוסיפו וישתבחו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר