יקב פלטר חנך יינות מסדרת הדגל T SELECTION 2005

קהל המורכב מחברי מועדון הלקוחות של היקב וחובבי יין אחרים, התקבץ ברחבת הדשא שבחזית אולם היקב הישן, לטעום מיינות היקב לצד פרוסות אבטיח קר אדום ומתוק, דובדבנים מתוקים חמצמצים שעכשיו הם בשיא העונה ומגיעים מעין זיוון שברמת הגולן, וגבינות משובחות ביותר של חנות מרתף הגבינות של רן בוק

במושב צופית שבשרון, בפאתי העיר כפר סבא צפון, בית משפחת פלטר ומקום מושבו של היקב שמכאן התפתח לימים ועבר לרמת הגולן,
קיימה המשפחה ביום שישי 8 ביוני הפנינג של טעימת יינות מהסדרה המובחרת הנקראת סדרת T SELECTION, על שמו של יינן היקב טל פלטר.

קהל המורכב מחברי מועדון הלקוחות של היקב וחובבי יין אחרים, התקבץ ברחבת הדשא שבחזית אולם היקב הישן, לטעום מיינות היקב לצד פרוסות אבטיח קר אדום ומתוק, דובדבנים מתוקים חמצמצים שעכשיו הם בשיא העונה ומגיעים מעין זיוון שברמת הגולן, וגבינות משובחות ביותר של חנות מרתף הגבינות של רן בוק מרחוב סוקולוב ברמת השרון – מומחה עולמי לגבינות ומחבר הספר גבינות.
בדוכן ההטעמה, לצד יינות הדגל של יקב פלטר, ניתן היה לקבל פיסות גבינה ריחנית וחריפה לבנות או צהובות, שנחתכו בנדיבות רבה והוגשו ביד מיומנת על קיסמים מפלסטיק או על גבי פיסות לחם כפרי כהה ודשן.

גולת הכותרת והסיבה למסיבה והאירוע היו כמובן היינות. פתחתי בשיראז 2005 – צבע היין כהה. היין עגול ועם גוף מוצק. טאנינים רכים וטעמי פירות יער שחורים שזיפים ופטל שחור הסיומת ארוכה ומושכת. היין מתומחר ב- 160 ₪.

שיראז גראנאש 2005 – צבעו כהה עגול ואלגנטי עם גוף מוצק. היין עשוי 60% שיראז 40% גרנאש. טאנינים מוצקים. טעמי שזיפים ופטל שחור. 14 חודשי יישון בחביות צרפתיות העניקו ליין עומק נוסף ורבדי טעם הנפתחים בכוס. תיבול מסוים ברקע עם רשמי עץ שאינו משתלט על הפרי. מחירו 140 ₪.

קברנה פרנק 2005 – צבע היין כהה. גוף קשיח ומבנה עגול וחלק. פירות יער שחורים ותיבול ברקע. ככל שהיין מתפתח בכוס במגעו עם האוויר, מופיעים טעמי שוקולד מריר וקפה משובח. הסיומת ארוכה ומפתה. 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי הביאו בטעימה ראשונה למעט עץ עודף לטעמי, אבל גם ארומה זו משתחררת ומביאה בגימור ליין נעים בפה. מחירו 140 ₪.

מסדרת הפלטר הוטעם הקברנה סוביניון שיראז 2005 – צבעו אדמדם עמוק נוטה לארגמני. גוף היין בינוני עד מלא וטעמי ריבת דובדבנים, ופטל שחור ואדום ותבלין משתלבים עם עץ וטאנינים איתנים החמיצות נכונה והפירותיות מתפרצת. הסיומת בינונית עד ארוכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר