ירקות מיניאטוריים יוצגו בתערוכת משוב

טרנד חדש בחקלאות: גידול של ירקות מיני, שנותנים אופציה גם לארוחות מיוחדות לילדים: הברוקולי, החציל, העגבניות והקישואים כבר הקטינו מידות, ועכשיו מוגשים שלמים ובצבעים מיוחדים – חגיגה בצלחת

שני חקלאים כבר עלו על הטרנד החדש בחקלאות, ומביאים ירקות במידות מיני, שהפכו לחביבים על קהל השפים במסעדות ועל הילדים שמקבלים את הירקות במידות שהם אוהבים.
חצילי-מיני, עגבניות-מיני, קישוא-מיני וברוקולי-מיני הם השגרירים הראשונים מהנבחרת המיניאטורית, אשר יוצגו בביתן החידושים של תערוכת "אגרו-משוב" ה-17, התערוכה הבינלאומית השנתית לחקלאות הגדולה ביותר, שתיפתח ב- 18/4 .

אבי אליהו, חקלאי וותיק ממושב פתחיה שבשפלה (ליד מזכרת בתיה), מתמחה בגידולי קישואים. הוא מגדל קרוב ל- 7 סוגים שונים של קישואים כבר כמעט 7 שנים, ומשווק אותם בעיקר לשווקים הסיטונאים בירושלים ובתל אביב.
בין הפיתוחים החדשים שלו ניתן למצוא קישואים עגולים הקיימים בגוון שונה. הבהיר נקרא "שחר", הכהה "אייט בול". לאוהבי הזוקיני גידל אבי במיוחד בישראל מיני זוקיני צהוב הנקרא "גולדן דלייט" – אותם ניתן להשיג כבר ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

ממושב בית שקמה הסמוך לאשקלון מגיעה משפחת טייב שאחראית על פיתוח של המיני חצילים והמיני ברוקולי המיועדים לבישול ואידוי, ומתאימים בעיקר גם לארוחות ילדים.
גידולים אלו של משפחת טייב כבר זכו למקום של כבוד באגף הירקות של רשת השיווק מגה. אפרים טייב, אבי המשפחה, מתמחה בגידולי עלים – חסה, כרוב וכרובית. וכן עגבניות שרי "תמר". בנוסף לגידולי המיני חציל וברוקולי. את העגבניות והמלפפונים הוא מגדל בחממות, ואת המיני חציל והמיני ברוקולי החל לגדל לפני שנתיים.

מבחר גדול מירקות המיני יוצג בביתן החידושים של תערוכת "אגרו משוב" ה-17, תערוכת החקלאות הבינלאומית השנתית הגדולה ביותר, שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב בין התאריכים 18-19/4.
מחיר כניסה – 50 ₪
שעות פעילות: יום ד': 20:00-10:00; יום ה': 18:00-10:00
לפרטים נוספים אודות התערוכה www.agromashov.net
טל. 08-6273838

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר