יש חדש בחנויות היין: WINE DROP של “הכרם” במרכז יכין סנטר בפתח תקווה

חברת “הכרם” חנכה חנות חדשה בשם WINE DROP במרכז הקניות “יכין סנטר” דרך רבין 17 פתח תקווה.
הכרם פתחה בפועל את החנות לפני כשלושה חדשים, וערב הפתיחה החגיגי הביא לביטוי את ההשקעה והטעם הטוב בחנות בבעלות משפחת גולדווסר, המהווה חלק מניסיון להחדיר ממגוון מוצרי חברת הכרם הכוללים יינות מושקאות אלכוהוליים, סיגרים ושוקולדים.

האירוע היה חופשי וחינם לקהל הרחב, והוצעו בו להטעמה ממגוון יינות של יקבים המיוצגים ע”י חברת הכרם: יקב צ’ילג, יקב יפו, יקב אלכסנדר, יקב ויתקין, יקב רות, יקב יתיר, ויקבי רמת הגולן.

ככיבוד קל יכולתם לטעום מאפי טאבון עם גבינה, בצל, זיתים, או פטריות. כמו כן הוטעמו זיתים ושמן זית של סדרת הזנים “שמנא וסלתא” מקיבוץ יגור.

בתוך החנות הוטעמו יינות יקרי ערך תמורת 80 ₪. היו אלו קבוצת יינות מיוחדים מאזורי יין שונים ומגוונים, אך לא בהכרח מוכרים, כמו ארויקה ריזלינג 2003, שאטו סאנט מישל וד”ר לוזן, וושינגטון סטייט, ארה”ב – 139 ₪; לה גרולה 2000, אלגריני, ונטו, איטליה – 158 ₪; אולמאיה 1999, קול ד’אורצ’יה, טוסקנה, איטליה – 400 ₪; סאן לאונרדו 1999, טנוטה סאן לאונרדו, טרנטינו, איטליה – 412 ₪; קווה אל קאמפאנאריו 1998, אבדיה רטוארטה, קסטיה ולאון, ספרד – 318 ₪; בולגרי סופריורה ריזרבה גואדו אל טאסו 2000, אנטינורי, טוסקנה, איטליה – 472 ₪; סימס דה פוררה 1998, סימס דה פוררה, פריורט, ספרד – 414 ₪; גראנאטו 1999, פורדורי, טרנטינו, איטליה – 318 ₪; קוסטמיולה ברברה ד’אסטי 2000, פרונוטו, פיימונטה, איטליה – 265 ₪, הליוס באניולס 2002, לה קאב דה ל’אבה רו, רוסיון, צרפת – 240 ₪; סרפיקו 1997, פאודי די סאן גרגוריו, קמפניה, איטליה – 366 ₪.

אני חייב לציין שסביב שולחן ההטעמה והמסודר של יינות אלו התגודד קהל רב למדי, שבלי להסס השקיע 80 ₪ לטעימה, ומיד פתח וטעם, וגם רשם לעצמו הערות. היה זה קהל מושבע של חובבי יין המחפשים להיחשף לטעימת יינות תוצרת חוץ יקרים בעלות השווה להטעימה.
מיזוג האוויר בחנות פעל כהלכה, מרבית היינות נפתחו מבעוד מועד וחלקם הגדול הועברו לדיקנטר, וצוות מטעימים מיומן המתין למלא לטועם כוס מדודה.

יחד עם זאת, “עם ישראל” – החלק הארי של הקהל – התגודדו דווקא בחוץ ליד עמדות ההטעמה. שמעתי מהטועמים רשמי טעימה טובים מה”פרימו” של אורנה צ’ילג, מיער יתיר קברנה סוביניון של יתיר, מהמרלו של יקבי רמת הגולן, מהיין בסגנון פורט של יקב יפו, מהמרלו 2002 של אלכסנדר, ומהויונייה של ויתקין.

אין לי ספק שהחנות החדשה יכולה ומעוניינת למשוך אליה את ציבור שוחרי היין.
כל שהיא צריכה זה לתת תמחור הוגן ליינות אותם חברת הכרם מייצגת, ליצור מועדון לקוחות ולדוור להם מבצעים וחדשות, ולארגן בימי שישי אירועי טעימה גדולים ומושקעים כמו זה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה