כד בני דרום מעמיקה פעילותה בשוק המוסדי עם ירקות אנטי פסטי ללא טיגון ומחית חצילים

כדי לענות על הביקוש למוצרים טריים ואיכותיים הפעילה כד בני דרום קו מיוחד, שייחודו הוא הכנת מוצרי אנטי פסטי – חצילים, קישואים, בטטות ועוד ירקות (על פי העונה), ללא טיגון. מוצרי האנטי פסטי מגיעים לשוק המוסדי – בתי מלון, מסעדות, מטבחים גדולים ואולמות אירועים, כירקות שנקלו על הגריל – מנגל

חברת כד בני דרום ממשיכה להציג מוצרים חדשים, ועתה מתרכזת בעיקר במוצרים לשוק הממסדי.
כדי לענות על הביקוש למוצרים טריים ואיכותיים הפעילה כד בני דרום קו מיוחד, שייחודו הוא הכנת מוצרי אנטי פסטי – חצילים, קישואים, בטטות ועוד ירקות (על פי העונה), ללא טיגון. מוצרי האנטי פסטי מגיעים לשוק המוסדי – בתי מלון, מסעדות, מטבחים גדולים ואולמות אירועים, כירקות שנקלו על הגריל – מנגל.
בנוסף, החברה משווקת לשוק המוסדי מחית (פירה) חצילים.

החברה אומרת כי ללקוחות המוסדיים יתרונות רבים בזמן רכישת האנטי פסטי והמחית מכד בני דרום: הם מקבלים מוצרים איכותיים טריים, ללא שמן, ופוטרים עצמם מעבודה הכנת מוצרי מזון אלה, שהיא עבודה ארוכה, ודורשת הקצאת עובדים רבים.

דודי בן זאב, מנכ"ל כד בני דרום, אומר כי תחילת הקשר עם השוק המוסדי התחילה על "אש קטנה". "כאשר מצאנו כי התוצרת שאנחנו מציעים ייחודית מבחינת הטיב, האיכות והטריות, החלטנו להשקיע ובנינו את "הקו הרציף" . תהליך הייצור מבטיח מוצרים איכותיים וטעימים על אף שאנחנו לא מטגנים את הירקות בזמן הכנתם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר