כיצד להרכיב את בר האלכוהול לקראת מסיבות חנוכה וסוף שנה

לקראת חנוכה וסוף השנה האזרחית, הישראלים עורכים יותר מסיבות. תקופת החורף היא גם הזדמנות לכינוס כל מחזורי החברים והמשפחה בהרמת כוסית, כאילו רצינו לרגע אנו הישראלים להראות גם למיטב מדינות אירופה שגם אנו מעודכנים בענייני יינות ואלכוהול. לפניכם מספר טיפים בנושא

לקראת חנוכה וסוף השנה האזרחית, הישראלים עורכים יותר מסיבות. תקופת החורף היא גם הזדמנות לכינוס כל מחזורי החברים והמשפחה בהרמת כוסית, כאילו רצינו לרגע אנו הישראלים להראות גם למיטב מדינות אירופה שגם אנו מעודכנים בענייני יינות ואלכוהול. לפניכם מספר טיפים בנושא:

על יין המשמח לבב אנוש…ועל האפריטיף האולטימטיבי
סדרת היינות "מרום גליל" של "יינות סגל" עונה בדיוק לצרכים אלה. פירותי, מרשים בצבעו ועקבי באיכותו, כזה הוא יין הפיוז'ן האדום בסדרה זו של "יינות סגל", המתאים לכל חך ישראלי, קטן כגדול, אנין טעם מלומד או חסר ניסיון.
היין, אשר מפגין עוצמת טעמי פרי עזים ומרוכזים, הוא פרטנר טוב למדי בנוף ארצנו ליינות העושים דרכם אל ערכת הבר הפרטית שלכם. אם התחלתם ביין זה בוודאי תשמחו לדעת שסדרת מרום גליל של יינות סגל הנמכרת בחנויות יין מוקפדות בלבד, מציעה גם יינות מיושני החבית ("סינגל"), קברנה סוביניון, מרלו או סירה, למי שירצה לשלב כוס שנייה ושלישית של האדומים המהנים האלה עם הנישנושים המתלווה לשמחת החג.

אם נתקלתם בערב חורפי במיוחד, הנה מתכונים ליין חם וברנדי – כמתכון בטוח לכל מסיבה מוצלחת:

לברנדי חם:

המרכיבים:
100 מ"ל ברנדי סטוק 84
1 כף גדושה של דבש
30 מ"ל מיץ לימון סחוט
200 מ"ל מיץ טבעי (תפוח/תפוז/אננס)

אופן ההכנה:
להכניס לסיר את כל המרכיבים ולהביא לרתיחה. להגיש חם.


ליין חם:
המרכיבים:
1 בקבוק יין "של סגל" אדום
3/4 כוס מיץ תפוזים טבעי או תה פירות
45-100 גרם סוכר (לפי הטעם האישי)
2-3 ראשי ציפורן
1 מקל קינמון
1 לימון מקולף ופרוס לפרוסות

אופן ההכנה:
להרתיח את המיץ/תה עם מקל הקינמון, ראשי הציפורן והסוכר. לכבות את האש לאחר הרתיחה. לצנן 25 עד 30 דקות ולסנן. להוסיף את היין ולחמם (לא להרתיח!) לקשט עם פלחי הלימון ולהגיש בספל מחומם


פתיח קר
המהדרין נוהגים לפתוח את החגיגות באפריטיף של מרטיני שהוא היין "המתובל" המפורסם בעולם, שבזכות נוכחות עשבי התיבול הייחודיים שחו עוזרים לפתוח את
התאבון טרם נגסנו במנת הבשר הצלויה הראשונה ובכך גם יתרונו של משקה "קדם ארוחה" עדין ומפתה זה.

מרוזה סמוק עד וודקה פירותית
כדי להרשים את הבנות הצעירות במסיבות שלנו, מומלץ לשלוף את יין הרוזה הסמוק והמצונן, שנוטה להתחבב על מחוזות ים-תיכוניים רבים, מברצלונה דרך פרובנס, ועד חופי ימה של תל אביב.
הרוזה הוא יין המתאים לכל מי שנהנה בישיבת חברותא שכזאת. הוא לא תוקפני מדי, לא אלכוהולי מדי, ולפיכך ניחוחות הפרי שלו עדינים ומענגים. צלול בכוס ופרחוני, יתאים לשתייה של אוהבים בליל הסילבסטר.

ואם חובבי וודקות אתם, הרי שצירופה של הוודקה אריסטוף, במגוון טעמי הפרי הים תיכוניים שלה, הוא עניין של שדרוג נכון לרמת האלכוהול בבר המקצועי שלכם, שכן היא מתאימה במיוחד לכל מי שמודע כי אין זה אירוע רשמי, מעונב, אלא צבוע בצבעי הארץ, מחוייך ומרענן.

לחיים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר