כל מה שצריך לדעת על תכונות המרפא של צמח האלוורה

הקולגן שמצוי בצמח האלוורה מזין את תאי העור והשיער, ומרפא פצעים, חתכים וכוויות
הכותב הוא פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף, שמספר לנו כי עלי האלוורה יכולים לשפר גם את תפקודי מערכת העיכול, לטפח את העור והשיער ולהרגיע את המעי הגס

לרובנו האלוורה מוכר כג'ל ירוק המשמש להרגעת כוויות, אך צמח האלוורה הוא בעל סגולות ריפוי רבות אחרות, שהפכו אותו  לצמח בריאותי. קליאופטרה מלכת מצרים השתמשה בצמח האלוורה לשימור יופייה ונעוריה, ומסתבר שעלי האלוורה יכולים  לשפר גם את תפקודי מערכת העיכול, לטפח את העור והשיער, להרגיע את המעי הגס, ושתיית מיץ אלוורה תעניק לגופנו סגולות רפואיות רבות. לכן, למי שעדיין לא מכיר את יתרונותיו הבריאותיים של צמח האלוורה, ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על צמח זה ויתונותיו.

עוזר לירידה במשקל – האנזימים שקיימים במיץ האלוורה עוזרים לתהליך מואץ של מערכת העיכול, ומסייעים לה לפרק שומנים, סוכרים וחלבונים.

עוזר למראה עור הפנים – הקולגן שמצוי בצמח האלוורה מזין את תאי העור והשיער, ומרפא פצעים, חתכים וכוויות.

הרבלייף מציעה תרכיז משקה אלוורה דל קלוריות ללא תוספת סוכר, עם מתיקות מעודנת ומרעננת
הרבלייף מציעה תרכיז משקה אלוורה דל קלוריות ללא תוספת סוכר, עם מתיקות מעודנת ומרעננת

עוזר לטיפול בסוכרת – אלוורה מאזנת את רמת הסוכר בדם.

עוזר לחולי סרטן – מיץ האלוורה מגביר את ייצור האנזימים האנטיאוקסידנטים שעוזרים בניקוי הגידול, כמו כן מרגיע את הגוף לאחר טיפולי הקרנות.

לסובלים מעצירות – שתיית מיץ אלוורה משפרת את פעולת המעיים.

מלא בוויטמינים – צמח האלוורה מכיל ויטמינים מקבוצה B, ובנוסף ויטמינים C, A  ו- E.

מאפיינים אנטי  בקטריאליים – עוזרים לטפל בסטרפטוקוקוס, דיפטריה וקדחת הנילוס. האלוורה מרפא פצעים, מרגיע דלקות עור, ועוזר  בתפקוד מערכת העיכול.

לניקוי פנימי ולמערכת העיכול – בין תועלותיו הרבות כצמח מלא באנזימים, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות, נמצא כי האלוורה תומך בניקוי פנימי של מערכת העיכול, ואף מרגיע אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר