כספיריטס תפיץ את יינות יקב שור

כספיריטס משווקת משקאות בעלי שם והכרה בינלאומיים ויחד עם זאת עדיין יודעת לזהות מזקקות בוטיק איכותיות מרחבי העולם שפוטנציאל המוצרים שלהן תואם את הטעם הישראלי

חברת כספיריטס (כספי משקאות חריפים) ויקב שור אסטייט, הכריזו על שיתוף פעולה וחתימת הסכם שיווק והפצה של יינות היקב על ידי כספיריטס. יקב שור אסטייט בהובלת הבעלים אלי שור והיינן צבי סקייסט, יוצר יין שמבטא את החיבור בין מסורת משפחת שור העוסקת בייצור יין כבר מאמצע המאה ה-19, וחדשנות טכנולוגית.

כספיריטס, אחת מיבואניות האלכוהול הוותיקות בישראל שנוסדה ב-1909 בחיפה על ידי האחים כספי, משווקת ומפיצה כיום מספר יקבים ישראלים, ומייבאת מגוון רחב של מותגי יין מרחבי העולם.

אורן דנה, מנכ"ל כספיריטס, אומר: "החיבור של יקב שור אסטייט לבית המותגים של כספיריטס הינו צעד נוסף וחשוב בדרכנו לעולם היין. יינות אלו אשר זכו לשבחים רבים, יהוו תוספת משמעותית למגוון היינות הישראלים שמשווקים על ידינו  מהיקבים בן דוד ואפוד. בתקופה הקרובה יחברו יינות אלו למגוון יינות יבוא איכותיים, שיאפשרו לנו להציע לקהל אוהבי היין חווית יין אמיתית ומפתיעה."

אלי שור, בעלי יקב שור אסטייט, אומר: "שיתוף הפעולה שנחתם עם חברת כספיריטס, הינו חיבור טבעי של שתיים מהחברות הוותיקות בתחום האלכוהול והיין בישראל. אני מאמין שההצטרפות לסל האיכותי של כספיריטס, יחד עם הרוח החדשה שנושבת בשתי החברות, יביא להצלחה גדולה ולהתפתחות הדדית".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר