כ- 30% מכל המכירות של פיצריות בארה"ב מתבצעות באמצעות האינטרנט

מחקרים מראים כי לקוחות המבצעים הזמנות אונליין מוציאים יותר כסף על פיצות מאשר לקוחות המבצעים זאת באמצעות הטלפון או שמגיעים פיזית אל הפיצרייה

כ- 20%-30% מכל המכירות של הפיצריות בארה"ב מתבצעות אונליין באמצעות האינטרנט, כשהפיצריות מעדיפות כי כמחצית מכל ההזמנות המתקבלות יהיו באמצעות האינטרנט. הסיבה העיקרית לשאיפה זו, היא היכולת להגיע ישירות אל הלקוחות, במבצעים, המתוזמנים בזמן המתאים ביותר, למיקסום המכירות.
כך מדווחTRENDS  – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

מחקרים מראים כי לקוחות המבצעים הזמנות אונליין מוציאים יותר כסף על פיצות מאשר לקוחות המבצעים זאת באמצעות הטלפון או שמגיעים פיזית אל הפיצרייה. לקוחות אונליין, חשופים יותר ומגיבים טוב יותר למבצעים.
בוב קראוט, סמנכ"ל השיווקי של פיצה האט, מעריך כי בתוך שלוש שנים יגיעו מכירות האונליין של הרשת למיליארד דולר, כאשר בשנת 2007, הן הגיעו כבר ל- 100 מיליון דולר.
בוב ווייסברג, סמנכ"ל השיווק בנישת המולטימדיה של דומינו פיצה, אומר כי הצרכן הקונה אונליין, מוציא בממוצע 2 דולר יותר על הקנייה מאשר קונים בטלפון, או פיזית בחנויות.

פרשנות שמחה סיגן, עורך TRENDS: קנייה של פיצה באמצעות האינטרנט מעניקה לצרכן יכולת החלטה מתאימה יותר לביקושים שלו, יכולת לבחור במבצעים שונים, המגיעים למייל שלו, בזמנים המתאימים ביותר – ערב לגילאי 30 פלוס, ולילה לגילאים צעירים יותר. קנייה אונליין עדיפה על הזמנה טלפונית, העלולה להשתבש בגלל מבטאים שונים, רעש בפיצריה, ושיבושים בעת הרישום.
סביר להניח כי נישת האונליין תהפוך למרכז רווח משמעותי, לרשתות מזון מהיר, וכן גם למסעדות, המציעות ארוחות TO GO.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר