לאכול בחוץ או להביא אוכל מוכן הביתה בפסח 2018

למי שטרחו והכינו ולמי שקנו אוכל מוכן או אוכלים במסעדה בליל הסדר, מערכת אכול ושאטו מאחלת חג שמח. צילום pixabay
פסח הוא חג מאתגר: הרבה ארוחות משפחתיות, הרבה הכנות, ונושא הכשרות לפסח. כל אלה מביאים לחיפוש מקומות בהם ניתן לאכול במהלך החג וחול המועד, או להביא אוכל מוכן הביתה לליל הסדר או לחג. לפניכם מספר הצעות

זויה גריל-בר בנתניה מזמינה לחגוג את ליל הסדר עם תפריט חגיגי

צילום סטס קורינסקי
צילום סטס קורינסקי

״זויה – גריל בר״ מזמינה את מי שמעוניינים לחסוך את המולת ההכנות והטרחה, להזמין מקום ולבוא לארוחת ליל הסדר החגיגית שתיערך במקום באווירה נעימה, חגיגית ומשפחתית בשישי 30 במרץ. הארוחה כוללת: קערת סדר מסורתית עם מצות והגדות של פסח שילוו כל שולחן חגיגי ויינות קברנה סוביניון ושרדונה מסדרת הר של יקב תבור, ושתייה קלה. לפתיחה מרק עוף ביתי עם קניידלך לכל סועד, ומבחר מנות ראשונות קלאסיות: כבד קצוץ קלאסי, גפילטע-פיש וממרח חזרת, דג אמנון בבישול מרוקאי פיקנטי וסט סלטי הבית עם מגוון סלטים. מבחר מנות עיקריות: פילה סלמון נורבגי אפוי בתנור ברוטב מיסו, ג׳ינג׳ר ותפוז; שוק טלה בתנור; נתחי עגל בשזיפים ופירות יבשים; עוף ממולא באורז צנוברים ושקדים. מבחר תוספות יוגשו למרכז השולחן. את הארוחה תחתום פלטת קינוחים כשרים לפסח לצד שתייה חמה.

זויה גריל-בר – הארוחה החל מהשעה 19:30 – יש להזמין מקומות מראש. מחיר הארוחה כ- 190 שקלים. תחנת דלק ״השחר״, כביש 2 (לכיוון דרום), נתניה. להזמנות: 09-8862200

פסח של חגיגה קולינרית במלון ממילא הירושלמי

צילום בן יוסטר
צילום בן יוסטר

במלון "ממילא" יציעו ארוחת ליל סדר מסורתית חגיגית ועשירה במיוחד שיכין השף קובי בכר. במקביל, מסעדת רופ טופ במלון תפעל גם בליל הסדר, עם תפריט ספיישלים לאלו שלא מעוניינים בארוחת חג מסורתית, ומעדיפים לשבת לארוחת ערב מול הנוף, וגם תפריטי ספיישל חג במסעדות המלון. מחיר ארוחת ליל הסדר החגיגית לאורחי המלון ואורחים מבחוץ 275 $ + מע"מ.

מסעדת רופטופ של המלון תפעל גם בליל הסדר לאלו שישריינו מקום מראש, ותציע באותו ערב תפריט ספיישלים של מנות ראשונות קרות כמו למשל טרטר דג ים, פלפלים חריפים מותססים, לימון כבוש וכוסברה על קרפצ'יו חציל ולימון פרסי 72 ₪, טרטר בקר, שאלוט קצוץ, פטרוזיליה וחזרת, פטריות שימג'י מוחמצות, בית שליו ומח עצם צלוי 68 ₪, סשימי סלמון והדרים, וויניגרט תפוזים ויוזו, סלט פומלות, אשכוליות, מנדרינה ועירית בקולי תפוזי דם 72 ₪. החל ממוצ"ש 31.3 (יום אחרי הסדר) ולאורך ימי חול המועד יגישו במסעדות רופ טופ, הפי פיש ומירור בר, תפריטים כשרים לפסח

מלון ממילא ירושלים – להזמנות 02-5482230

פסח במסעדת הסוהו בראשון לציון: סעודת ליל סדר

צילום איציק בראל
צילום איציק בראל

כמדי שנה מסעדת הסוהו תציע בערב ליל הסדר (30/3/18) שולחן חג עם ארוחה חגיגית במיוחד. המנות מוגשות למרכז שולחן, ועל כל שולחן יוצבו הגדות מיוחדות וצלחת פסח מסורתית עם סממני החג. בין המנות הראשונות פטה כבד עוף – ברוטב קרמל בלסמי, קרמל רימונים ויין; קבבוני אנטריקוט – על מצע סלסת עגבניות חריפה; סושי טייפון – עטוף בסלמון צרוב,  פוקימון – אין סייד אאוט במילוי אבוקדו גזר ובטטה; מנות ביניים לאפ גאי – מנה תאילנדית אותנטית בעלת מרקם טעמים מהמזרח ששודרגה ברצועות פרגית עם בצל ירוק וסגול; פאד תאי סוהו ספיישל – מאטריות אורז רחבות; מנות עיקריות  ג'מבו שיפוד פילה בקר – במרינדת סויה ופלפל סצ'ואן; ג'מבו שיפוד פרגית; צלעות בלאדי; קינוחים פירמידת קרם ברולה; מסקרפונה ברוטב תותים ופירות יער. כל סועד ייהנה משתייה קלה חופשית, יין להרמת כוסית ושתייה חמה. מחיר לסועד 399 ₪, ילד מתחת לגיל 3 ללא תשלום, גילאי 12-3: 199 ₪. תחילת הגשת התפריט בשעה 19:30. לא כשר.

סוהו – משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון. לפרטים והזמנות: 03-9658395

ארוחות חג מגוונות ממטבחי עדות מסורתיים מגיעות לפסח עד הבית

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

המיזם החברתי-קולינרי "נשים מבשלות" מציע פתרונות חג טעימים, מגוונים ואותנטיים, בחג הקרוב תגישו לאורחים מגוון רחב של מנות מסורתיות מאיזו עדה שתבחרו. לקראת ליל הסדר אפשר להזמין ארוחת חג שלמה ל-6 סועדים, הכוללת מנות ראשונות, מרקים, סלטים, מנות ביניים, עיקריות, ואף קינוחים מסורתיים. אתם יכולים לבחור איזה מטבח מסורתי תגישו למשפחה שלכם, כך שתספקו גם את הדודה הפולנייה עם הגפילטע פיש והקניידלך, את הגיס המרוקאי עם קוסקוס טנזיה ודג מרוקאי, את השכנה הבוכרית עם מרק כבש עם דושפרה, ואורחים נוספים מעדות שונות שיקפצו לבקר, כולל מטבח ישראלי, אירופאי וטבעוני. במחיר של 480-680 ₪ תקבלו את הסעודה השלמה לפי בחירתכם מתוך התפריט המגוון עד לביתכם.

הזמנות ניתן לבצע עד 25.3 – 03-6012418 ובאתר האינטרנט

אוכל מוכן לליל הסדר ממלון הילטון תל אביב

המלון מציע ממטבחיו חבילה מלאה הכוללת: גפילטע פיש, מנה ראשונה, מרק, מנה עיקרית ומנה אחרונה. מחיר לאדם: 230 ₪. ניתן לרכוש מנות בודדת מהתפריט: גפילטע פיש 45 ₪, מנה ראשונה 50 ₪, מרק 40 ₪, מנה עיקרית 90 ₪, קינוח 45 ₪. צלחת פסח מסורתית עם סימני החג – צלחת אחת ללא חיוב למזמיני חבילה מלאה – על כל 5 חבילות מלאות. הזמנות יתקבלו עד 27.3.18 בשעה 12:00, בטלפון 03-5202023  (שם יתנו לכם עוד פרטים) ובפקס 03-5202179. איסוף הארוחות במלון ב-29.3.18 בין השעות 14:00-18:00, וב-30.3.18 בין השעות 08:00-12:00.

אוכל מוכן לליל הסדר בביסטרו טשרניחובסקי 6

צילום דן לב
צילום דן לב

רוצים לארח אבל לא רוצים לטרוח? השף איל מרמלשטיין וביסטרו טשרניחובסקי 6 מציעים תפריט אוכל מוכן לחג הפסח. בין המנות הראשונות: מרק עוף צח עם קניידלך (48 ₪ ל- 4 מנות); גפילטע פיש (16 ₪ ליחידה); כבד קצוץ בשמאלץ, בצל מטוגן וביצים קשות (9.5 ₪ ל-100 גרם). בין המנות העיקריות: קציצות בקר ועוף, כרישה ואפונה ברוטב עגבניות (48 ₪ למנה); בף בורגיניון עם ירקות שורש (68 ₪); פילה סלמון טרי אפוי בתנור במרווה ויין לבן (54 ₪). יש גם תוספות, והמבקשים מנות צמחוניות וטבעוניות יוכלו ליהנות ממגוון מנות ותוספות כמו: לביבות עדשים שחורות מונבטות ברוטב עגבניות שרי לצד אורז מלא או קינואה (48 ₪ למנה). לא כשר. ניתן לקנות יין לארוחת החג בבר היין PORTO  מול הביסטרו.

ביסטרו 'טשרניחובסקי 6', רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב. למידע נוסף והזמנות: 03-6208729

רביבה וסיליה יסדרו  לכם פסח טעים

מעדניית רביביה וסיליה בקניון G צמרת (לא כשרה) מציעה את הדרך הקלה לארוחה החג עם תפריט מיוחד לרגל חג הפסח. במקום ניתן לקנות ארוחת פסח מראשיתה ועד סופה. בין המנות הראשונות: מרק עוף צח, כבד קצוץ מסורתי, חציל קלוי עם יוגורט ורוטב עגבניות פיקנטי, קרפצ'ו בקר עם סלט של שועיעת רחבה, רוקט ופרמזן וסלמון מעושן עם סלט מלפפונים ושמיר. בין הסלטים: סלט ירוק של מבחר חסות עם אגסים, שקדים קלויים בויניגרט, סלט ארטישוק עם עלים ירוקים, רוקט בצל סגול, שרי, פלפל ירוק חריף וגבינת מנצ'גו, סלט טונה, סלט ביצים, סלט קולסלאו, סלט תפו"א וקוויאר חצילים. מנות עיקריות המוצעות במקום לארוחת החג כוללות: פילה דניס עם שמן זית (2 פילטים) ולימון, פילה סלמון בהדרים (200 גרם), שוקי עוף אפויים עם בצל וצימוקים (6 יחידות), שניצל בקמח מצה (200 גרם), נתח רוסטביף עם רוטב של חרדל ושמנת, ביף בורגיניון ( נתחי בשר בקר ברוטב יין אדום, שאלוט ופטריות), צלי בקר עם ערמונים, אוסבוקו טלה בבישול איטי עם ציר בקר וירקות שורש, פילה בקר עם רוטב יין אדום ובצלי שאלוט (200 גרם) וירקות בקארי בחלב קוקוס וג'ינג'ר טבעוני. יש גם קציצות ותוספות, קינוחים ועוגות. לא חסר מה לקנות כאן. מחירים: ראשונות – 20-50 ₪ לאדם, סלטים –  20-25 ₪ לאדם, עיקריות: 48-68 ₪ לאדם, תוספות: 20 ₪ לאדם.

רביבה וסיליה – קניון G צמרת בקומת הכניסה

לראשונה – מסעדות השף שגב משה כשרות לפסח

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

לקראת חג האביב, מסעדות השף הכשרות "משה שגב" בנתניה ובבאר-שבע יהפכו כשרות לפסח ויציעו את מנות הדגל בגרסתן הכשל"פית, גם בשעות הצהריים עם ארוחות עסקיות, וגם בשעות הערב במהלך חול-המועד (1-5 באפריל). המסעדות מעניקות גם לשומרי הכשרות מטבח חווייתי, בשיטת הגשה המבוססת על שלל מנות ראשונות המונחות במרכז השולחן, כאשר במקום הפיתות והסלטים המסורתיים, מוגשות מנות גורמה כשרות ויצירתיות "בגובה העיניים" שהורכבו על-ידי השף. לאחר הזמנת המנה העיקרית יוגשו למרכז השולחן בנדיבות (כך מבטיחים לנו) מנות ראשונות טריות וססגוניות, ללא הזמנה וללא המתנה.

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

בין המנות בתפריט פסח: שיפודי המזרח הרחוק – שיפודי עוף תאילנדי עם סלט טום-טאם (סלט פאפאיה חריף) – 79 ₪; סלמון בורגר – סטייק סלמון בלחמניית בורגר כשל"פ, אריסה, ירקות ואיולי לימון. מוגש עם צ'יפס תפו"א ובצל פריך – 89 ₪; קבב על הגריל קבב מתובל – צלוי על הגריל. מוגש לצד מג'דרה עשירה, סלט עגבניות פיקנטי וטחינה – 89 ₪; ניוקי תפו"א ופטריות – ניוקי מוקפצים עם בשר בבישול ארוך, ציר בקר, פטריות צלויות וערמונים – 109 ₪; דג רסננדה – פילה דג צלוי על גריל לוהט בסגנון תאילנדי. מוגש עם אורז לבן, שעועית צלויה, סלט אסיאתי, ליים ואיולי בוטנים – 135 ₪. במסעדת "שגב אקספרס" של השף בראשון-לציון יוגש בחוה"מ פסח תפריט ללא חמץ, אך המסעדה לא עברה הכשרה מיוחדת לפסח.

משה שגב – מתחם "סינמה סיטי" נתניה, מתחם "ישפרו פלאנט" באר שבע. 077-4142025 שלוחה 5

מסעדת הרברט סמואל ריץ קרלטון הרצליה – תפריט מיוחד כשר לפסח בחול המועד

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

מסעדת הרברט סמואל, ריץ קרלטון הרצליה כשרה לפסח מ- 27.3, ותציע תפריט עסקיות בצהריים ובערב תפריט א-לה קארט. מ- 1.4 – חול המועד פסח – המסעדה תהיה פתוחה לצהריים וערב במתכונת א-לה קארט. בתפריט פסח יוגשו מנות כמו: פילה מוסר – צ'רמלה, טחינת שקדים, תפוח אדמה ראטה ובייבי זוקיני צרובים על הפלנצ'ה; פילה בקר – תפוח אדמה קונפי בשומן אווז, מח עצם, רוטב שום אפוי מפולפל; סלט עגבניות "הרברט סמואל"; טרטר סלמון – סלט מלפפונים נורווגי, קרם שקדים וחזרת מעושנת; אינטיאס – קרודו, פפרונטה, ארטישוק נא.

הפוד טראק של אגאדיר מגיע בפסח לצוק מנרה

צילום עידו איז'ק
צילום עידו איז'ק

רשת ההמבורגרים "אגאדיר" תשיק לראשונה את הפוד טראק שלה בימי חג הפסח בפארק האקסטרים של צוק מנרה בגליל העליון. לטובת משאית הפוד טראק של אגאדיר ייבנה מתחם מוצלל ומאובזר עם שולחנות אוכל ומקומות ישיבה, לצד מוסיקת רקע מול הנוף המרהיב של הצוק. הפוד טראק תציע מגוון המבורגרים בליווי לחמניות כשרות ורגילות לבחירת הקהל, צ'יפס וטבעות בצל בטווח מחירים של 48 ₪ להמבורגר וצ'יפס, ב- 56 ₪ בליווי קולה, זירו או מים.

הפודטראק יפעל בימי חוה"מ פסח, ראשון עד שבת 1-7.4 בין השעות 11:00 – 17:00. צוק מנרה ממוקם על כביש 90 בין ראש פינה לקריית שמונה, ניתן למצוא בווייז

פיצה TANTO תיפתח בחול המועד פסח בקניון עופר קניותר נס ציונה

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

קניון עופר קניותר נס ציונה מקבוצת קניוני עופר, מרחיב את תמהיל המזון ופותח בחול המועד פסח מסעדה איטלקית חדשה: פיצה TANTO שתמוקם בקומה העליונה של הקניון על שטח של כ-60 מ"ר. התפריט כשר ויכלול מגוון גדול ועשיר של פיצות הנאפות בטאבון אבן מיוחד, פסטות וסלטים בהרכבה עצמית. במקום יוגשו מאפים כשרים לפסח לרגל החג.

מסעדת השוק כספי-לא רק חומוס בתפריט כשר לחג

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

המסעדה מציעה מנות ישראליות אותנטיות ומגוונות, החל ממנות ראשונות, סלטים – כולל סלט עשבים, שקשוקה, חומוס, פלאפל ירוק, בורקס לפסח ומנות שונות נוספות, בליווי פיתה מיוחדת לפסח, וגם קינוחים כשרים לפסח. תפריט פסח יוגש בכלל סניפי הרשת, מלבד סניף נאות אפקה (סגור במהלך החג): בן יהודה ת"א, שוק הצפון ברמת החייל, כיכר מסריק ת"א, מרכז שוסטר ברמת אביב, יהודה מכבי ת"א, יכין סנטר- פתח תקווה, רמת השרון, ראש העין.

תפריט אסיאתי כשר לפסח ב"נגיסה"

צילום בן יוסטר
צילום בן יוסטר

רשת המסעדות האסיאתית "נגיסה" – NAGISA, מציעה תפריט כשר לפסח עם מגוון מנות בטעמי המזרח הרחוק ומותאמות לחך הישראלי, שעשויות מחומרי גלם טריים עונתיים בקטגוריות ראשונות, סושי, עיקריות וקינוחים. התפריט לפסח מוצע בסניפי הרשת וגם כתפריט משלוחים (מלבד סניפי ר"ג, פתח תקווה ולוד שיהיו סגורים במהלך החג).

 נגיסה – התע"ש 14, כפר סבא; יהושע חנקין 14, עפולה; בני אפרים 280, תל אביב; העמל 13, ראש העין; זרחין 13, רעננה. 077-7000333

פסח אביבי בפרש קיטשן

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

לקראת חג פסח, רשת בתי הקפה "פרש קיטשן", מציעה תפריט כשר לפסח הכולל את מנות הדגל של הרשת, בגרסה כשרה לחג. ביניהן: מעורב דייגים, סלט סלמון מוקפץ, בריך טוניסאי בלחמניה כשל"פ, קיש כפרי, ומבחר קינוחים. התפריט המותאם לפסח יוצע בכל סניפי הרשת. יתכנו הבדלים במנות בין הסניפים בהתאם לסוג הכשרות הקיימת בסניף.

רשת פרש קיטשן

 תפריט אלג'יראי-מרוקאי כשר לפסח של  השף אבי לוי במסעדת "המוציא" הירושלמית

צילום דן לב
צילום דן לב

בחול המועד פסח (1-5 באפריל) ישראלים רבים אוהבים לבלות במסעדות, כחלק מבילוי משפחתי בחופשה מהעבודה ומבתי-הספר. לרגל החג, מסעדת "המוציא" הירושלמית של השף אבי לוי תוכשר לפסח ותציע תפריט ייחודי המשלב בין גרסאות כשרות למנות הדגל של המסעדה, לבין מנות ספיישל אותן רקח השף על טהרת המטבח האלג'יראי והמרוקאי.

בין המנות בתפריט פסח צהריים של "המוציא": שופלור – פרחי כרובית מטוגנים עם טחינה ועריסה ביתית (56 ש"ח); דגים בשרמולה – פילה דג מטוגן ברוטב אלג'יראי פיקנטי (69 ש"ח); קוארה דל חוט – קציצות דג ברוטב חריף (69 ש"ח); בשר ראש וגרגירי חומוס (76 ש"ח); בולט – קציצות אלג'יראיות ממולאות באורז ותבשיל של כרוב ובצל (76 ש"ח); ארטישוק ממולא בפרגית ברוטב זיתי קלמטה וחומוס (78 ש"ח); טאג'ין של כבש בערמונים (88 ש"ח).

מסעדת "המוציא" – יפו 113 ירושלים, 02-6310050

סניפים כשרים לפסח של רשת המסעדות האסיאתית הסושיה

הסושיה מציעה מגוון רחב של מנות כשרות לפסח בסניפים הכשרים של הרשת בקריית אתא, רמב"ם, כפר סבא, רמת גן. בין המנות בתפריט הכשר לפסח: מנות ראשונות (שניצלוני עוף, מרקים, אגרולים ועוד), מבחר מנות סושי, מוקפצים הן צמחוניים והן בשריים, עוף חמוץ מתוק.

סניפים כשרים לפסח של פרנג'ליקו

רשת השף האסיאתית מציעה מגוון מנות כשרות לפסח בסניפים הכשרים שלה – קריית ביאליק, ירושלים, עכו ופתח תקווה. התפריט אותו מוביל השף יובל חרותי, משלב עולמות אסייתיים ותפריט סושי מגוון, לצד תפריט אלכוהול עשיר. בין המנות בתפריט הכשר לפסח: מנות ראשונות כמו יאקיטורי – שיפודי עוף ברוטב סאטה על מצע סלט סום טאם בעיטור צ'יפס סלק, קרפצ'יו סלמון – פרוסות סלמון דקיקות בתחמיץ לימון וסויה ובעיטור טבעות צ'ילי, מוגש עם מצה, מגוון מנות סושי (פוטומאקי ספיישל פרנג‘ליקו – סלמון ודג לבן בטמפורה, ירקות, ספייסי מיונז וטריאקי), מוקפצים, ומנות מיוחדות.

פסח ב-NOON

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

מסעדת NOON הצמחונית שהוקמה במטרה לתת מענה לקהל הלקוחות שמחפשים אלטרנטיבות בריאות יותר, מציגה תפריט מיוחד לפסח. המסעדה תהיה כשרה ופתוחה בימי חול המועד ומציעה מגוון מנות מיוחדות ללא גלוטן. התפריט כולל מנות דגים, מנות טבעוניות ומנות חלביות. בין המנות: קיש תרד על בסיס קמח תירס עם גבינות מלוחות ותרד, כדורי טופו על סאטה בוטנים מוגש עם אורז בצד, תבשיל קארי מסמאן תאילנדי עם טופו, בצל ותפוחי אדמה מוגש עם אורז בצד, קבב דג לברק ברוטב הודי מוגש עם אורז בצד. טווח מחירים 40-60 ₪.

NOON – מתחם הבורסה ברמת גן, רח' תובל 30. ניתן להזמין משלוחים באתר המסעדה

קרניבורצ'יק  – ארוחה לילדים שאוהבים בשר

צילום ערן מרמר
צילום ערן מרמר

לכבוד חג הפסח מציעה רשת רק בשר את קרניבורצ'יק – ארוחת ילדים על טהרת בשר איכותי לילדים שאוהבים בשר, שתוצע במהלך החג וחול המועד בכל סניפי הרשת: סלמה ת"א, רמת החיל ת"א, חיפה וראשל"צ. הארוחה כוללת: קבב – 50 גרם, נקניקיית עוף – 70 גרם, אנטריקוט או סינטה – 100 גרם, צ'יפס או תפו"א, לימונדה או תפוזים. המחיר 56 ₪. הארוחה מיועדת לילדים עד גיל 12.

יאקימונו הילטון מציעה תפריט יפני כשר לפסח

יאקימונו הילטון מציעה לרגל חג הפסח תפריט יפני כשר ועשיר, ללא קטניות וללא אורז, בהשגחת רבנות תל אביב. בין המנות בתפריט מבחר סשימי: אוסוזוקורי מורי אווסה (פרוסות דקות של דג נא: סלמון/טונה/בס הסלע בליווי רוטב השף), סלט סשימי ורוטב השף, אקאמי טאטקי (נתח טונה פרוס צרוב קל בלהבות), סשימי מאקי מורי אווסה (רול מיוחד של דגים נאים עטופים בגזר ומלפפון) , סקאנה טאטקי (דגים קצוצים בליווי רוטב פונסו), סאקנה טמקי (קונוס של סלמון/טונה/בס הסלע במעטפת של אצה או מלפפון), סקאנה מורי אווסה (מבחר דגים). טפניאקי: בס הסלע ברוטב פלפל, יאסי באטייאקי (מבחר ירקות), סלמון טפניאקי ברוטב באטייאקי), מאגורו טונה פלפל. שיפודים: סאקה – סלומון, האטה – לוקוס, בס הסלע, קאני קורוקה. סלטים: סלט יאקימונו (מבחר ירקות), סלט מלפפונים מוחמצים, קושיאקי (סלט ירקות מוחמצים). המסעדה סגורה בליל הסדר ותיפתח בחול המועד כולל ערב חג שני וחג שני בין השעות 24:00 – 12:00.

יאקימונו הילטון – הירקון 205 תל אביב

רשת בורגרים מציעה תפריט כשר לפסח ב-17 מסניפיה

צילום בן פרידמן
צילום בן פרידמן

רשת בורגרים מונה כ-50 סניפים ברחבי הארץ, מהם במהלך חג הפסח יהיו פתוחים לקהל הרחב 17 סניפים כשרים לפסח. הסניפים חיפה כרמל, חיפה רמת הנשיא, טבריה, יוקנעם, נהריה, עפולה, קצרין, קריית שמונה, רחובות, שדרות, קיבוץ עינת, יהוד, כפר סבא, לוד, קריית מלאכי, קניון הזהב וגדרה, עוברים תהליך ניקיון והכשרה של המקום על פי כל כללי הכשרות בכדי להכינם לחג הפסח, ויגישו במהלך חוה"מ פסח תפריט כשר לפסח. ארבעה סניפים יפעלו במתכונת לא כשרה: אום אל פאחם, דליית אל כרמל, נצרת ואילת. כל שאר הסניפים אשר יהיו סגורים במהלך הפסח, ינצלו את שבוע החג לחידוש ושיפוץ.

שף הרשת שלמה עזרן, הכין תפריט מיוחד לכבוד החג, על מנת לתת מענה ללקוחות הרשת. התפריט המיוחד בפסח כולל סלטים, בורגרים בלחמניות כשרות לפסח, תוספות, ארוחות ילדים – הכל כמובן כשר לפסח. רשימת הסניפים הפתוחים בחול המועד מופיעה באתר הרשת.

פסח כשר ברשת ההמבורגרים הכשרה בורגרס בר

בתפריט הפסח של הרשת ניתן למצוא את מירב התפריט במתכונת פסח כשרה. אלה הסניפים שיפעלו בפסח: שמאי, יפו, מחנה יהודה, הרובע היהודי – ירושלים, ראשון לציון, עזריאלי תל אביב, אשדוד, אילת ביג, אילת פנינה,  מודיעין עזריאלי.

קיושי סושי בר בקיבוץ גבעת ברנר פתוח בחול המועד פסח

צילום נופר לפיד
צילום נופר לפיד

קיושי – סושי בר (Kiyoshi – Sushi & Bar), מסעדה אסיאתית כשרה במתחם העסקים שבכניסה לקיבוץ גבעת ברנר, תהיה פתוחה במהלך חול המועד פסח ותציע תפריט כשר לחג, שיכלול בין השאר פאד תאי עם רוטב צ'ילי מתוק ללא גלוטן, מבחר מנות אורז מוקפץ, מבחר מנות סושי,  שניצלים מצופים בפירורי לחם ללא גלוטן. במהלך חול המועד 1.4.2018 – 4.4.2018 החל מ- 12:00 עד חצות. סגור בערבי חג וחג. חוזרים לפעילות רגילה 8.4.2018. ניתן להזמין גם משלוחים .08-9330009

קיושי סושי בר, מתחם קניות גבעת ברנר (מאחורי תחנת דלק סד"ש), כשר לפסח

רשת ביגה מציעה תפריט כשר לחג הפסח

צילום אלעד גוטמן
צילום אלעד גוטמן

רשת בתי הקפה תגיש תפריט כשר לפסח לאוכלי קטניות, עם מגוון רחב של מנות  בקטגוריות השונות: ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, פסטות, כריכים, סלטים, מנות דגים, ארוחות ילדים, משקאות, קינוחים. בין המנות בתפריט הכשר לפסח: ביצים בנדיקט – 59-62 ₪, ניוקי ערמונים ופטריות – 41 ₪, נודלס סלמון – 66 ₪, זוקיני לינגווני – 79 ₪, קציצות דגים – 82 ₪.

תפריט כשר לפסח בכל סניפי רשת קפה גרג

צילום אלעד גוטמן
צילום אלעד גוטמן

לחג הפסח מציעה רשת קפה גרג תפריט כשר לפסח לאוכלי קטניות/ללא חשש, שיוצע בכל 110 סניפי הרשת וברחבי הארץ, ויכלול מבחר מנות בקטגוריות ארוחות בוקר המוגשות כל היום, ארוחות צהריים, סלטים, פסטות,  מנות טבעוניות, כריכים, קינוחים,  משקאות. מנות שמופיעות בתפריט במהלך ימות השנה, כמו קישים, פסטות, לחמים ופיצות, מוגשות ברשת במהלך הפסח בכשרויות הגבוהות ביותר. על מנת שגם הנמנעים מקמח חיטה (קמח מצה) יוכלו ליהנות מהמנות בתפריט הפסח של הרשת, רוב המנות נעשות על בסיס פיתוחים מתקדמים מבחינת שימוש בעמילנים של תפו"א, טפיוקה ואורז, ובמקרים רבים התוצאה טעימה יותר וכבדה פחות מהמוצר עם קמח חיטה.

חגיגה קולינרית בחול המועד פסח בירושלים

הבר של אנג'ליקה. צילום דפי ספונר
הבר של אנג'ליקה. צילום דפי ספונר

לרגל חג הפסח הקרב ובא, מסעדות השף הירושלמיות: כינור בכיכר, החצר, ואנג'ליקה מזמינות את העולים לרגל לירושלים ליהנות מתפריט תפריט מיוחד כשר לפסח, ללא קטניות, שנבנה במיוחד לימי החג על ידי השפים. במסעדת החצר: שף מוטי אוחנה, הבעלים והשף של מסעדת החצר הרכיב במיוחד עבור ימי חול המועד תפריט חדש וכשר לפסח, ללא חשש קטניות. בנוסף למנות הרבות בתפריט, ניתן להזמין ארוחת טעימות במחיר 280 ₪ לסועד ומנת ילדים ב- 58 ₪. דרך בית לחם 7, ירושלים, 077-230-7646.

מסעדת השף הירושלמית אנג'ליקה, בבעלותו של שף מרכוס גרשקוביץ, מזמינה ליהנות מארוחת שף בימי חול המועד פסח עם מגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים כשרים לפסח, ללא חשש קטניות וללא שרויה, בניצוחו של שף יהונתן שרביט שבנה תפריט עשיר ומגוון. רחוב וושינגטון 4 ירושלים, 02-6230056. גם מסעדת השף כינור בכיכר, הממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים, מזמינה אתכם לארוחת שף יוקרתית בניצוחו של השף הירושלמי קובי קטני, עם כשרות מהודרת וללא קטניות.  מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. 02-9944902.

פסח במסעדת סילו: בראנץ' בוקר במהלך כל ימי החג

צילום אלון קרישנר
צילום אלון קרישנר

לרגל חג הפסח מזמינה מסעדת סילו בחולון ליהנות מבראנץ' בוקר בסגנון איטלקי ים תיכוני (לא כשר) במהלך חג הפסח, בין התאריכים 50.3 עד 7.4.18 בשעות 9:00-12:00. הבראנץ' כולל יותר מ- 40 פריטים, ביניהם סלטים, גבינות תוצרת בית, גבינות קשות, טפנדים, פסטות, פוקאצ'ות, פיצות, מוזלי בטעמים, מאפים עוגיות ועוגות תוצרת בית, וכן מנת ביצים לבחירה (אומלט טוסקני, פרנץ׳ טוסט, עין פלורנטין, שקשוקת עגבניות פיקנטית מטאבון העצים). המחיר כולל שתייה 85 ₪ לסועד, 39 ₪ לילד עד גיל 8.

סילו, מתחם "לה פארק" חולון, 03-5733315. חנייה בשפע בחינם

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר