לאפיס והנריס הקרפ הצרפתי משלבים כוחות

לאפיס מזון והשקעות, מספקת זה מספר חודשים שירותי פיקוח והקמת סניפים חדשים של רשת הנריס הקרפ הצרפת,י בצמוד לבעל הרשת רמי בר לב. השירותים כוללים תכנון עסקי, לו"ז, פיקוח, תכנון ורישוי, מכרזי בינוי עד מסירת מפתח.

לאפיס מזון והשקעות, מספקת זה מספר חודשים שירותי פיקוח והקמת סניפים חדשים של רשת הנריס הקרפ הצרפתי, בצמוד לבעל הרשת רמי בר לב.
השירותים כוללים תכנון עסקי, לו"ז, פיקוח, תכנון ורישוי, מכרזי בינוי עד מסירת מפתח. כמו כן יש שיתוף פעולה בין אדריכל הרשת אריה גורן, ועמית נשרי הבעלים של לאפיס.

עמית נשרי אומר: "העבודה ברשת הנריס מיוחדת ומעניינת, כעובד מהענף וכשף אני מכיר עולם מעניין של מתוקים, למרות שבהנריס המתוקים הם לא הדבר היחיד שניתן להתגאות בו. יש כאן סיפור מרתק על התגלגלותו של הקרפ הישראלי הראשון. הקמת הסניף היא בפיקוח מלא וצמוד שלי, יש במשרד מספר בעלי תפקידים המטפלים במקביל בנושאי הרישוי, בניית מכרזים, תוכנית עסקית, וכן הלאה.
המוטו שלי הוא לייצר מקום שעובד באחידות רשתית, תפריט רשתי עם יכולת רווח גבוהה, להמשך העבודה תוך שמירה על יעדי התקציב להקמת הסניף".

רמי בר-לב, הבעלים של הנריס, אומר: "הנריס נעזרת בשירותי הייעוץ של לאפיס בתחומים אלה כבר מספר שנים, לאפיס כיום הם חלק מרשת הנריס, ובהקמת כל סניף שנפתח אנו ממהרים לשלב עימם ידיים".

לאפיס מתחילה כעת את פרויקט חדש עם רשת הנריס בסניף שיוקם בצומת בית קמה בחודש יוני השנה, ובבניין אסותא ברמת החייל תל אביב . בהמשך עתיד להיפתח סניף נוסף בנמל ת"א.

ההשקעה המתוכננת בסניף הנריס רמת החייל היא 660,000 ₪, וסך כל ההשקעות לסניפים החדשים עומד על 1,800,000 ₪.

השירותים שמספקת לאפיס כוללים תוכנית עסקית, תכנון המקום, רישוי עסקים, וסיוע בהקמה ובזיווד המקום.
לאפיס הוקמה בשנת 2003, ומאז מהווה משרד המספק ייעוץ תכנון רישוי הבראה והקמה לעסקים בתחום המזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר