לואקר זה גם עוגיות פרמיום משלושה סוגים בשלב הראשון

לואקר בחרה בישראל כמדינה הראשונה בעולם לשיווק העוגיות שלה ומתכננת להפוך לאחד השחקנים המובילים בקטגורית עוגיות הפרמיום

בסיומו של תהליך מחקר ופיתוח ממושך נכנס מותג לואקר העולמי לתחום עוגיות הפרמיום, ומציע תחילה סדרה של שלושה סוגים וטעמים: עוגיות אגוז לוז, עוגיות שקדים, ועוגיות פתיתי שלג – כולן ממולאות ומצופות בקרם השוקולד הייחודי ללואקר.

לואקר האיטלקית (יבוא והפצה חברת ליימן שליסל) בחרה בישראל כמדינה הראשונה בעולם בה ישווקו העוגיות הראשונות שלה. לפי ליימן שליסל הבחירה בישראל אינה מקרית ונובעת מכך שישראל הינה הצרכנית  מס' 1 לנפש בעולם של מוצרי לואקר במשך שלוש שנים ברציפות. בלואקר מתכוונים להשקיע משאבים בשיווק העוגיות גם בשאר המדינות בהן משווקים מוצרי הוופלים והשוקולד שלה, ולהפוך בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בקטגוריית עוגיות הפרמיום ולהיות בין מותגי העל בקטגוריה.

כמו כל מוצרי לואקר גם העוגיות החדשות עשויות מרכיבים איכותיים ועשירים בטעמם ובמרקמם, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מוצרי לואקר אינם מכילים שומן טראנס.

את עוגיות הפרימיום של לואקר ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר של 14.90 ₪ לאריזה. כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) ללא חשש חדש, אפיית ישראל. בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר